21 Mayıs 2012 Pazartesi

Favori rujlarım

Beğendiğim rujları bir yazıda derledim, toparladım.Aslında kullanmadıklarımı da atma niyetindeyim, boşu boşuna yer kaplıyorlar.Ahhhh bu biriktirme huyumdan vazgeçmem lazım da.....
Her normal hanım gibi bizim de rujlarda Avonla aramızda seviyeli bir ilişki var,biri geliyor, biri gidiyor Avonların, diğerleri de şöyle:

sırasıyla maybeline-nivea-avon-carmina-alix avien-avon-avon-avon-oriflame-oriflame


4 numara Carmina no:580                                                        1 numara Maybeline 402 Raspberry sorbet

2 numara Nivea Wine 08                                                  3 numara Avon modest mauve

5 numara Alix Avien 8                                                            6 numara Avon Frozen Berry

8 numara Avon Metalic Blush                                                       7 numara Avon Really Rosy

10 numaralar Oriflame Charming Mauve                                  9 numara Oriflame Burgundy Brown

12 yorum:

  1. hepsi çok güzel şekerim iyi güzelleşmeler avonun kırmızı ruju bendede var valla harika

    YanıtlaSil
  2. kuzucum avondan alıpta çok beğendiğin ruj tavsiyelerini bekliyorum fotolarla mümkünse sipariş vercem ama karar veremedim biliyorsun bazılarının renginin kalıcılığı hiç olmuyor daha yeni 2 tane aldım dudağımda gözükmüyor bile ondan şimdi avon rujlarına ilgin olduğunu öğrenince sorayım dedim birde watsonda güzel indirimli rujlar varmış optimuma gidince orayada bakçam alcaksan seninde aklında olsun..
    ha bide pudrada karar verdim mac mineralize pudra herkes pek bir övdü ama fiyat 75 lira dur bakalım alırsam paylaşırımm;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsona uğramama daha var sanırım, elimdekiler gidecek uzun süre.Mac ı herkes övüyor senden de bekliyorum yorumları.
      Avonun rujlarını genellikle beğenirim.Dore renkli anew serisi gayet güzel, nemlendiriyor da renkleri de kalıcı.Ama kalıcılık kişiden kişiye değişebiliyor, ben yerim resmen ruju, bir de okulda çok konuşunca tüm gün dayanan ruj olmuyor bana.Fiyatları 20-25 gibi, indirime girildiğinde alınmalı bence, o paraya ben kaç ruj alırım.
      Anacım avon da yerinde durmuyor ki, rujların ismi de serisi de durmadan değişiyor.

      Sil
    2. Sağol tatlımm aynen dediğin gb 26 liraymış
      anew serisindeki pudrayada bir bakıcam o da çok iyiymiş ama 2 renk var fiyatıda şuan çok uygun
      69dan 23 liraya düşmüş herhalde bana açık olan renk olur
      2 hafta içinde alıp sana yazarım pudrada fikrimi
      bu arada avon 24k gold blush duo allığı sipariş edicem rengi çok hoşuma gitti aklında olsun ;))

      Sil
    3. o allığı alıp almama konusunda gidip gidip geldim, elimdekileri bitirmek adına son anda almamaya karar verdim, çok hoş görünüyordu hakikaten.Alırsan paylaş yorumlarını hemen, merak ederim:)))

      Sil
    4. anam pudra69 yazmışım 39 olcak yanlış bilgi vermeyelimm şekerim paylaşırım alınca

      Sil
  3. şahsen ben avon rujlarını çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  4. hepsı bırbırınden guzeller avonun rujlarını bende kullanıorum memnunum bı yan etkısını gormedım maybelınnınde guzel bı marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım, benimkiler bunlar işte!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...