3 Mayıs 2012 Perşembe

Günün açlığı bastırmalığı

Okuldan gelir gelmez resmen karnım gurulduyor açlıktan.Oysa evde olsam sırf yemiş olmak için yiyorum çoğunlukla.Yemek yapmaya bile fırsatım olmadan resmen saldırarak açıyorum buzdolabının kapağını.
Açımmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Bu derece bir açlık karşısında yapılacak en kolay şey sandviç yapmak herhalde.
Geçenlerde minik ekmeklerden buldum A101'de.Hemen aldım çünkü aklıma onlarla ilgil hain planlar geldi.Mesela onların karnını yarıp,  peynirli ya da salamlı ya da domatesli ya da sucuklu tostlar, sandviçler yapmak:))))))


Günün atıştırmalığı hazırlandı ve mideye indirildi efeeeennnnnnmmmmmmmmm!

8 yorum:

  1. bir yemek bloggeri olmama rağmen bende çoğunlukla böyle atıştırırım,üşenirim yalnız kendime birşeyler hazırlamaya:)
    allah kimseyi aç bırakmasın,afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen dediğin gibi, insan kendine değil de sevdiklerine yemek hazırlarken daha mutlu oluyor, kendisi olunca da üşeniyor.
      Allah kimseyi aç koymasın gerçekten de:))
      sevgiler!

      Sil
  2. Oh mis,afiyet olsun:)yanınada çay iyi gider:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu kez o kadar açtım ki, çayı sonradan keyfini çıkara çıkara içtim:))))

      Sil
  3. off nefis olmuş güzel şeyler başarmak için çok uğraşmaya gerek yok işte ellerine sağlık canım allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin amin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya, açlık ne zor katlanılır bir durum, mide gurultusundan durulmuyor yoksa:)))

      Sil
  4. çoooook canım çektii çooook hemen aynısından yemek istiyorum bendee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzummmmm ahh ah, benden kalmadı kiiii!yeniden yapalım olmazsa:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...