20 Mayıs 2012 Pazar

Hediyelerimmmm

Daha önce fırsatım olup da resimleyemedim, o yüzden de aldığım güzellllll hediyeleri yazma fırsatım olmadı.İşte hediyelerimmmmm.
bu şık takılığı teyzem hediye etti

görüldüğü gibi hemen takıladım

bu güzelim çanta annemin hediyesi
için de her şeyi alabilecek kadar geniş ve cepli

bayıldım tabiiiii.

Kendi annem de hediye almadı ama sponsorum oldu.
Onun sponsorluğunda Koton'dan bu güneş gözlüğünü

Yaz için bu atleti


bu siyah düz tshirtü

ve bu kolyeyi aldım.


kolye kartal pençesi şeklinde:)))

10 yorum:

  1. canım yeni cicilerin hayırlı uğurlu olsun...
    hepsi birbirnden güzel...
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzelim:)))hediye almak çok güzel bir şey çokkkkkkkkkkkk!
      sevgiler

      Sil
  2. valla bende bayılırım hediye almaya vermeye
    mezun olursam bu sene inşLLahhhh bakalım banada gelcekmi hediyeler
    kendi annem ve anneannem kesin alırlarda gerisinden hiçbirşey gelmez..
    maşallah şanslısın güzelim herşey harika
    allah mutluluğunu daim etsin allah gönlüne göre versinn;))
    daha nice yaşlara tekrardann;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sağol varol:)))Çok güzel dilekler bunlar, teşekkür ederim.
      Belli olmaz canım hediyelerin durumu, umudunu kesme hemen.Eşinin kulağına su kaçırıver...Olmadı açık açık beyan et, maksat bahane olsun, yoksa hediye almanın vermenin zamanı olmamalı...Bu günler sadece bahane işte.
      ama haklısın ben şanslıyım, bu konuda, çok şanslıyım aman şeytan kulağına kurşun:)))
      sevgiler!

      Sil
  3. yok be yavrumm ya bu bir kere olcak birşey mezuniyet
    başka günler hersene oluyor ama bu farklı aman banane yaw annem bana yeter
    demi ama;)) kimseye birşey demem kocişimede demem diğerleri zaten
    kanım deil canım deil annem sağolsunn
    yanlış anlama hediye meraklısı asla olmadım ama hem evliyim hemde hiç derss almadan dersaneye falan gitmeden başarılı olduğum bir konuda
    ödüllendirilmek isterim ondan yani bu da kimin umurunda olur canım anneminn
    annem sağolsunn;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi güzelim şimdi herkesin koşulları farklı, dışardan birşeyler söylemek elbette işe yaramaz, sağlık olsun diyelim.Herkes yerinde sağolsun.
      hediyenin mikatrında da değilim tabi, mikatarında da ederinde de; maksat gönül almak...
      Umarım dileğin gibi bir mezuniyet geçirisin:)))
      sevgiler!

      Sil
  4. Çok tebrik ediyorum :) hediyelerin öyle güzelki, hepsini güle güle, mutlulukla kullan. En güzelide hatırlanmak ve mutlu edilmek dimi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Aslıcım aynen öyle, önemsenmek, sevildiğini görmek gibi güzel şey var mı?
      Teşekkür ederim canım:))

      Sil
  5. gule gule ıyı gunlerde kullan özlemcim:) cok guzeller bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu durumda şunu söylemek doğru olur herhalde:)))
      daha güzelleri senin olsun canım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...