29 Mayıs 2012 Salı

İkilem, üçlem, hatta dörtlem-deyiz!

Erteleye erteleye bugünlere geldik; evimizin salonuna klima almalıyız.

Yani İzmir'deyiz, yazları sıcak ve çok çok sıcak geçiyor burada.Geçen sene alacaktık ama karar veremedik, fırsat bulamadık ve erteledik.Ama bu sene bu işi halletmeliyiz.Bu kilam ya alınacak ya alınacak.

Ama...

Ama'sı var yani.Ne alıcaz?
Soru bu işte, bizi düşünceden düşünceye sokan, nette forumlarda saatlarimi harcayan, konu komşuya sorup hepsinden farklı cevaplar alıp aklıma daha da akarıştıran konu bu.Klima ama hangi marka klima?

İyi soğutan, az elektrik harcayan ve sessiz bir klima arıyoruz.
Salona -ki salonumuz 30 metrekare vardır- uygun olması lazım.

Aklımda Mitsubishi vardı önce; sonra Daikin ve Sharp geldi; en sonda da arkadaşlarımdan biri Toshiba dedi.Aklım felaket karıştı.
Tabi fiyat da önemli ama araştırdığım kadarıyla bu markaların fiyatları birbirine oldukça yakın.Yani 2-3 binler arasında bir bütçe ayırabiliriz.Fazlası gerçekten savurganlık olur bence.

Son çare olarak da blogumda sizlerle paylaşmak istedim.

Aramızda bu markaları kullanan var mı?

Kullananlardan beğenilerini ya da sıkıntılarını merakla bekliyorum.

N'olur fikirlerinizi benimle paylaşın.

Bilen, duyan, fikir sahibi olan arkadaşlarımı yardıma çağırıyorum!

10 yorum:

  1. klima alcaksan hitachi alcaksın şekerim
    tavsiye edilir benim fikrim budur,,,,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o markanın burda yetkili servisi yok, sanırım satan da yok; o yüzden bunu baştan eledim, kurulumuydu, gelmesiydi gitmesiydi, zor gelir, o yüzden burda olan markalara yöneliyorum:)))
      sağol fikrini paylaştığın için!

      Sil
  2. bizimkisi vestel. tavsiye etmem. Düğün zamanı aman olsunda, ne olursa olsun mantığı ile almıştık.
    Kuzende daikin var. Muhteşem bir klima canım.Bundan sonra ya daikin ya da mitsubishi derim.
    geçen yaz işte kuzene yemeğe gittik.o da serin olmasa klimanın çalıştığını bile anlamıyor insan o kadar sessiz.İşin ilginç tarafı dış ünite de öyle. yani alırsanız görürsünüz canım.
    böyle üşütmeden serinletiyor.
    bahsettiğim kuzenim çok tutumludur hatta cimriliğe gider :) aramızda bir laf vardır; Eğer o alıyorsa, o ürün gözü kapalı alınır. 2 yıl gezer düşünür taşınır, en iyisini en ekonomiğini bulur ve alır.
    Fiyatta pahalı gelebilir ama faturaya vurunca çok kar ediliyor canım.
    kayınvalidem de bosch var deli soğutuyor deli elektrik yakıyor:)
    hadi bakalım sizin içinde şimdiden hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım zaten annemlerin birinde Beko, diğerinde Arçelik var; ama hem çok eletrik harcıyor, hem sesli çalışıyor hem de hasta ediyorlar insanı.O yüzden bu türden markaları istemiyorum zaten.
      Kuzenine şapka çıkarttım, çok tebrik ettim.Aslında bilinçli tüketici böyle olur, vallahi bravo.Daikin yeni bir marka, Japonların, eee insan güveniyor ama yeni yeni popüler olmaya başladı, tek sıkıntım o.
      Ama dedğin gibi Daikin ya da Mitsubishiler hem sessizler ham de çok az harcıyorlar:)))
      Sağol güzel dileklerin için, burdan da paylaşırım zaten:)))
      sevgiler

      Sil
  3. toshiba'yı öneririm ben de.Model olarak tam şu diyemeceğim ama çok az elektrik harcayım maksimum fayda sağlayan bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım Toshibayı da çok öneren var ama bana nedense birçok alanda var olduğundan olsa gerek Toshiba markasını klimayla özleştiremiyorum.Gerçi mitsubishiler de öyle, araba markası da, ay ne bileyim...
      İnventirlar hakikaten çok az eletrik tüketiyormuş ama:)))
      sevgiler canım benim, çok teşekkürler!

      Sil
  4. klimalar hakkında pek bir teknik bilgim yok, tek bildiğim böyle ürünlerde (ileride temizletmek için falan) teknik servisin kolay bulunabileceği markaların tercih edilmesi gerektiği, arçelik gibi falan :)

    neyse :) 100. izleyicin oldum, yorum bırakmasam olmaz diye düşündüm. :)

    umarım en uygununu en kısa zamanda bulursunuz.
    sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaaaa, ben de baktım hemen, çok da sevindim ne yalan söyleyeyim, zaten sana özel bir post yazmak da istiyorum.
      Teknik servis konusunda çok haklısın, sonuçta beyaz eşyelar gibi klima da şans işi, en kötüsünü düşünüp hazır olmalısın, o yüzden teknik servislere dikkat etmek lazım!
      sevgiler!

      Sil
  5. yok canım yeni değil. kuzen bile iki kıştır kullanıyor. daha öncesi var bu markanın.sadece reklamı yaygın değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o kokuda haklısın canım, reklamları yeni yeni dönüyor tvde, bir iki dükkana gidip görüşücez artık son çare!
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...