5 Mayıs 2012 Cumartesi

Kahveden sonra

Ya şimdi güzel güzel Türk kahvemizi içtik, keyif bitti, yıkamak için lavabodayız, suyun altına tutacağız fincanları.Hemen suya tutup telveleri ziyan etmeyin bence.
Yapılacak o kadar çok şey var ki o telvelerle.
(Bilenler biliyordur zaten de bilmeyenlere fikir vermesi açısından yazıyorum.)

Öncelikle telveyle lavabobunuz içini silebilirsiniz, hem yağı alır atar, hem de pis kokuları engeller.
Yok benim lavabom temiz derseniz yine boşa gitmesin telveler.

Alın parmaklarınızla o telveyi.Sonra yüzünüze sürüp yavaş hareketlerle peeling niyetine kullanırsınız.Özellikle benim gibi T bölgeniz yağlıysa ve siyah noktalarınız varsa memnun kalırsınız.Çok bastırmayın ama, sonra güzelce de durulayın.Ben arada yapıyorum özellikle de yazın, yıkadıktan sonra da güzelce nemlendiriyorum.



4 yorum:

  1. denıcem bende canım
    mımledım senı canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım, gördüm de zatne.teşekkürler:))))

      Sil
  2. Ben de telveyi yüzüme sürüyorum. Çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, ben de yapıyorum ve faydasını da gördüm.Hem kimyasal sürmekten iyidir:))))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...