6 Mayıs 2012 Pazar

La Diva sabunları

Yakında sadece La Diva sabunlarından oluşacak koca bir sabun seperim olacak.Almadan duramıyorum, yok bende ballısı var mıydı, kahvelisi nasıl acaba, yok bu güzel kokuyor, derken elimde baya fazla sayıda sabun stoklandı.
Duş jellerini de çok severim ama sabunun yeri her zaman farklıdır ve bu La divaları hem koku, yem köpürme, hem çeşit hem de fiyat açısından çok seviyorum.Her markete gittiğimde birer-ikişer alırım bu kez gözül güllüsüne katıldı.Kokusu çok güzel zaten:)))


10 yorum:

  1. a-1o1demi satılıyordu bunlar?
    güzel kokuyorsa ben battaniyelerin arasına sabun almayıdüşünüyorum bunlardan alayım bari
    malum yaz temizliğine başlıcaz:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, yani en azından ben a101den alıyorum.Çok çeşit var ve kokuları harika, ben her gittiğimde farklı farklı almaya başladım zaten:))))
      kolay gelsin bu arada:)

      Sil
    2. cenım en çok hangisinin kokusu kalıcı onu alayım bari..
      bu arada bugün pudram bitti kullanıpta çok memnun kaldığın bir marka varsa (yani sivilce yapmayan tarzda) fikrini alayım dedim cildimde kapatıcı olarak kullanmıcam arada düğün dernek olunca kullanmak için..

      Sil
    3. Canım hepsi de fena değil aslında, gül çok güzel; lavantalısı çok çok güzel.Bunlardan sonra narlısı va ballısı:))))
      Ben pudra olarak Loreal True Match kullanıyorum memnunum da.Maybeline de kullanmıştım.Hem öyle bir kese para vermiyorsun hem de gayet kalıcı.Tabi ben fondöten üzerine kullandığım için kapatıcılığı fazla dert etmiyorum kendime.Bir de üniversitedeyken niveanın pudrası vardı çok severek kullanırdım ama nivea onları artık çıkarmıyor sanırım.Sen neler kullandın?

      Sil
    4. nivea kullandım bende çok memnun kaldım
      clinique kullandım o biraz pahalıydı galiba
      şimdi yine almaya karar verdim hadi dedim birkaç kişiye
      sorayım memnun kalınan ortak bir ürün varsa bu kez onu alayım.
      sağol canım aklımda dursun;))

      Sil
    5. hımmm, ben fondöten de pudrayı da çok kullanan biri değilim.Çok çok para verip kullanmadan seneler geçiyor atmak zorunda kalıyorum.O yüzden çok pahalı olmayan ama çok kötü de olmayan markalar almaya çalışıyorum.

      Sil
    6. aynen tatlım düğün dernek çok bu sene kuaförün malzemelerini kullanmıyorum ben götürüyorum ondan benimkide bitince alayım dedim zaten cilde zararlı bişey ama napçan süsümüze laf yok;))

      Sil
    7. ben de aynen dediğin gibi kullanıyorum yoksa zaten sıcak havada yüzünde bir ton malzemeyle gezilmiyor.Düğünden derneğe ancak kullanılıyor:)))

      Sil
  2. bende bakıcam canım marketlerde arastırıcam guzele benzıyorlar tavsıyen ıcın saolasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok memnun kaldım canım.köpürmeleri güzel, bazılarında iri tanecikler de var, peeling de yapıyor bu sayede:))))kullanırsan fikirlerini de bekliyorum:)))9

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...