2 Mayıs 2012 Çarşamba

Leyla ve Mecnun'dan gülmeceler

Çok gülüyorum bu diziye, öyle böyle değil.Hatta baştan başlamadığım için de tüm bölümlerini ilk bölümden itibaren izliyorum.Değişik bir insanım vesselam.Neyse bazı sahnelerde yarıldım da gülmekten aklıma geldi, şu sahnelerden bazılarını not edeyim dedim.Netten bulduklarım ve o gülmeceler!
Bu bir reklam panosuydu, doktorlara gönderme var tabii.
Erdal bakkal Hamlet'e öykünürken

Burda bağırarak güldüm tabi, Tarihin Arka Odası programını izlemişseniz anlarsınız.Uyuyan da Pelin Batu oluyor.
örevizyon temsilcilerimiz
Şirin baba
Erdal bakkal kendi dizisinde reklamını yaparken.
mecnun ve yedi cüceler
erdal bakkal the kurt adam
en komiği bu: püskevit erkekleri (biscolotanın bir önceki reklamlarını hatırlayın, güleceksiniz)

2 yorum:

  1. Ben de çok büyük L&M fanıyım :) biscolata reklamına çok gülmüştüm. Son bölümdeki kırmızı başlıklı kurt ve pamuk prensesi yedi cüceler de süperdi. Bir de senin eklediklerine ek olarak bir sahneyi hatırlatmak istiyorum. Gülmekten gözlerimden yaş getirten bir sahne :) http://www.youtube.com/watch?v=heOfoNBimnI Bu bölümü izlemediysen kusura bakma eklemeden duramadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen izliyorum güzelim o sahneyi; ya bu öyle bir dizi ki, kikir kiikir gülüyosun ama neden gülüyosun anlat deseler mantıklı şekilde açıklayamam.Bir söz, bir ufacık gönderme, bir bakış...
      muhteşemler tek kelimeyle:)))
      yok canım ne kusuru, benim zaten bölümlerim şaştı biraz, ne yazıkki ilk sezonda kadrini kıymetini anlamamışım ben bu dizinin.İzlemiyordum, sonradan kafama dank etti de başladım, tabiii bırakamadım da.
      Keşke hiç bitmese dediklerimden

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...