29 Mayıs 2012 Salı

Mantıııııı yapıyossss

Öyle iddialı başlığa bakmayın, okuyan da ben açtım sanacak; yok valla ben açmadım ben yapmadım.Yapan teyzenin ellerine sağlık, ben hazır yapılmışını aldım...
Ne yaparsın iş-güç çok; mantı doldurmaya zaman yok; böyle kopya çekiyoruz işte.

hazır ev mantısı

salçalı sosu hazırladım hemen

kaynar suya attım mantıları ve haşladım güzelce

sarımsaklı yoğurdu da hazırladım

işte sonuç...mmmmmmmm!

Bu blog işi iyi güzel de iştah açıcı yemekleri görüp görüp yapmaya başladım, olmuyor, kilolar gelecek sonra ...:))))))

10 yorum:

  1. afiyet olsun bayılırım mantıya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, kim bayılmaz ki!Değil mi?

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. bol bol kaşık kaşık yedik Allah seni inandırsın canım!mımmmmmmmmmm!Mantı enfes bi lezzet ya!

      Sil
  3. aferim özlem benziyorsun bize baka baka tatlım. Bak ne güzel vermişsin tarifi aşama aşama :) Evet kilolara dikkat etmek lazım. Ben de tombul mombulum ama gelen yaz. olmıyacak böyle. Ben yapayım siz bakın. Benim ufaklıklar ve kürdan koca yesin :) Sevgiler öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım, sağol valla , bunları senden duymak!Koltuklarım kabardı resmen:)))evet aman kilolalar dikkat, yaz gelecek inşallah, şu yağmurların ardı bol güneş, o zaman da hırkalar gidecek, göbüşler pırtliicek:))))
      dikkat etmek lazım, değil mi!
      sevgiler!

      Sil
  4. ama bu yapılır mı şimdi bu öğrenci kardeşine :) mantı şehrinde yaşıyorum bide ben :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kıyamam ben sana:)))ne yapsak bilemedim ki!yarın ilk iş mantıcıya o zaman, ye misss gibi, ohhh canın sağolsun güzelim!
      Hem final zamanı geliyordur, motive eder seni:))))
      sevgiler!

      Sil
  5. mantıyı çok severim...
    olsun sen yapmasan da sonuçta yinede emek harcıyorsun :))
    canım ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ya?Ne kadar uğraştım yoğurduydu, sosuydu derken, hele yerken o kadar uğraştım ki:)))))
      sağol tatlım, öptüm kocaman!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...