10 Mayıs 2012 Perşembe

misafir ağırlama

Perşembe  öğleden sonralarım boş.Ben aslında geçen hafta çağırdım annemleri ama geçen hafta mümkün olmadı.O zaman bu perşembe annemleri çağırdım.Annem,anneannem, teyzem ve iki arkadaşları vardı misafir listesinde:)))Yani çok resmi, çok yabancı ve kalabalık değillerdi.Yenildi, içildi, sohbetler edildi, ohhhhhhh daha ne olsun, değil mi?
Gelenimiz gidenimiz eksik olmasın, kapımız hep çalsın:)))))
Gelelim ikramlarıma:))))
Çiçekli entarimi giydim yine:)))

ev pir ü pak:)))dün gece sil-süpür-yala tekniğiyle tertemiz.

kabak tatlısı-annemden-

kabak köftesi(mücver desem daha anlaşılır olur)

denenmiş tariflerimden mercimek köftesi

çarkıfelek kurabiye

Gözde'den bir tarif-irmik güzeli-

kabak çiçeği dolması ve sarma

ikram tabağım:)))
 Bugün çok güzel haberler de aldım.Okuldan sevdiğim bir arkadaşım bizim yanımızdaki apartmandan ev almak üzereler, komşu oluyoruz yani.Sonra Hasan aradı, artık gün sayıyoruz tezkereye.Sesini duydum iyi oldu.Uçak bileti de hazır.Sonra Ege aradı, yetki almış; bayadır bekliyordu bu haberi.Ona da çok sevindim...
Güneşli, ışıl ışıl bir gündü:)))Keyifli haberlerle daha da keyiflendim:)))
Size de bol keyifli günler!

10 yorum:

  1. canım ya öncelikle çok şekersin...
    çiçekli elbisen çok yakışmış...
    bende misafir ağırlamayı çook severim...
    ne güzel şeyler döktürmüşsün öyle...
    afferin kıııız :)))
    canım ya ellerine sağlık....
    tam da karnım acıkmışken :)))
    sevgiler kocaman ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yaaaa:)))benim hakkımda söylediklerin o kadar güzel ki kendimi şımarmaktan alamadım.Teşekkür ederim çokkk ama çokkkkkkkkkkkkkkkk!
      güzel oldu şimdi tevazu göstermeyeyim:))))
      sevgiler canım!

      Sil
  2. herşey ne güzel duruyor:) evet misafir bereketiyle gelir.hiç yalnız kalmayalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle, asıl misafir uğramayan ev hep cılız kalmaya mahkumdur.Bazıları vardır ya misafirden kaçarlar, evim kirlenmesin deyüüü.
      ne kadar abesle iştigal:))
      öpüyorum canım:)

      Sil
    2. benim beğendiğim elbiseni giymişsin pek bi yalışmış maşallahh;))
      eviniz bolluk bereket içinde olsun güzel arkadaşım
      tatlı harika görünüyor ellerine sağlık canım
      yüzün hep gülsün..

      Sil
    3. evet canım giydim; annemler de çok beğendi:)))güzel düşüncelerin de çok teşekkür eserim arkadaşım:)))

      Sil
  3. kardeşinde hayırlısıyla gelir inşallah buarada misafir konusunda bende konuşmak istedim ben sevdiğim candan insanları kabul etmeyi seviyorum
    yoksa çok fazla eziliyorum kendi evimde.. kötü insanlar girmesin evime istemem
    ilk evlendiğimde olmuştu bu meseleler kocamla bile aram bozulcaktı ondan
    benim artık misafir anlayışım böyle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee tabi işin bir de o yönü var; misafir gittiğin eve de kem dözlerini götürmeyeceksin.Negatiflik bulaştırmayacaksın.
      o kadar kötü niyatli, başkasının mutsuzluğundan mutlu olan insan var ki....
      Yazık işte, acıyorum onlara!

      Sil
  4. hey sweetie!

    yummyyyyyy it looks delicious!
    in 10 days insallah it'll be turkish food every day! 'can't wait :))))

    you look lovely in your dress
    great pictures
    kisses my dear

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks dear:)))For lovely comments:)))
      have a nice trip and taste everything you wanted:))))
      byeeeeee!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...