6 Mayıs 2012 Pazar

Ne olmak isterdin? mimi

Biricik Bricit beni tekrardan mimlemiş:))))))İşte mim soruları ve cevaplarım:)))))


*NE OLMAK İSTERDİN?
Çocukkenden beri klasik mesleklerden biri olan öğretmenlik kafamda vardı.Ergenliğe gelince bendeki hayal gücünün etkisiyle sanırım önce designer ya da modacı olma hevesim geldi.Biraz da arkadaşlarımın gazıyla ben elbiseler çizmeye falan başladım.Onlarca defterim vardı hatta.

Sonra o heves söndü; sporu izlemeyi sevdiğimden de spor spikeri ya da yorumcu olup olmadı gazeteci olup tüm karşılaşmaları, olimpiyatları, dünya kupalarını yerinde izlemek gibi hayallerim vardı.

Lisedeki olgunlaşma sonrası ise uçuk hayal falan kalmadı, Öss stresiyle olgunluk yüzüme yüzüme vurdu.



*ASLA YAPAMAM, BENDEN OLMAZ DEDİĞİN MESLEKLER NELER?
Doktor, hemşire, cerrah...Hem onlar kadar soğukkanlı olamam.Duygusuz da olamam.Hasta ya da yaralı geldiğinde kesin ağlarım ben.Kan, vahşet de göremem.Hastaneye hastayken bile gittememeye çalışıyorum, o derece sevmem.O yüzden de yapamazdım.

* ÇOCUK MU? KARİYER Mİ?
Çocuk, kariyer bekleyebilir, başladığın yerden devam edersin ama çocuk beklemez; kaçan anlar, zamanlar telafi edilemez.Üstelik birey yetiştiriyorsun, işin sosyal bir tarafı da var; dikkatli olmak zorundasın.

* EŞİNİN HANGİ MESLEĞİ YAPMASINI İSTERDİN?
Ben hep öğretmen olmayan bir koca istemiştim.Çünkü erkek öğretmenlerin dersi bitince yapacağı çok şey yok, küçüklükten itibaren bir hobisi olmadığı için zamanını oturarak, cafelerde, öğretmen evlerinde geçiriyor, en azından çoğunluğu.Benim düşüncem böyleydi.Ege sabah 9 akşam 7-8 aralığında çalışıyor.Şimdi de kocam çok yoruluyor keşke öğretmen mi olsaydı diye düşünmüyorum değil.Ama sadece onun ne kadar yorulduğunu gördüğüm için.

2 yorum:

  1. tesekkur ederım canım zaten dedığın gıbı öss zamanlarında ınsan hayatın gerceğıyle karsılasınca ne ıstedığını pek anlayamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek güzelim, her zaman:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...