18 Mayıs 2012 Cuma

neffissss pizza

Pizzayı sevmeyen?
Yoktur sanırım öyle birşey.
Şimdi canımız pizza çekti ya, yapılacak bir kaç seçenek var.
1-Yürüyüp pizzacıya gidebiliriz.
Evet, güzel fikir hem böylece aldığımız nice kalorilerin birazını da yakmış oluruz.Ama canımız evden çıkmak istedmedi diyelim ki.
2-Pizzayı eve çağırırız.
Güzel fikir, sıcak da geliyor, mis gibi yiyorsun ama bir pizza akşamına 50tl-ortalama- ayırdığımızı düşünelim, ben o parayla kaç akşam yemeği çıkarırım.Değil mi ama?
3-Hazır dondurulmuş pizza alırız.
Evet iyi fikir ama önce hamuru ince olanları bulmak lazım.Üzerinde hiç malzame yok deyim yerindeyse, ben onun üzerine evde ne varsa koymaya çalışıyorum ama lezzeti tam olmuyor.
4-Evde pizzayı kendim yaparım.
Güzel, yaparım yapmasına da mayalı hamurlarla aram iyi değil.Kabarmıyorlar münasebetsizler.Bir kere tencerede pizza denemiştim, yok anam gerek yok bence, tam olmadı.Yedik ama birşeyler eksikti.Fırından ekmeklik hamur almak en kolayı ama onda da dışarı çıkmak lazım.Üşengeçlik durumunda benim muhteşem bir fikrim var.

Gelelim asıl konumuza, lavaştan pizza yapıyooooorusssss efenimmmmmm.
Yaparken aklıma gelmedi fotograflarını çekmek ama şöyle bir anlatayım.Malzeme falan vermiyorum.Ne isterseniz koyun üzerine.
Efeeenim lavaşlarımızı alıp zeytinyağı-kekik-salça karışımına buluyoruz.Üzerlerine rende kaşarlı hafifçe serpip domatesten tutun da biber, mantar, salam,sosis,suçuk,zeytin...aklınıza ne gelirse koyuyorsunuz.En üstüne de kaşardan biraz daha serpin.
Mımmmmmmmmmmmm, atın bakalım fırına.En fazla 10-15 dakikaya mis gibi pizzalarınız hazır.Hamur yemek yerine bol malzemeli pratik pizzanızdan yersiniz artık.
Lavaş benim en büyük yardımcım sensin sanırım.
fırına girerken aklıma geldi fotoğraflamak- beyaz peynir bile koymuşum ..

ve mutlu son
Mımmmmm, pizzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

6 yorum:

  1. ooooh gece gece iştahım açıldı valla :))
    pizzayı bende çooook severim...
    inşallah banada 1 dilim ayırmışsındır...
    yoksa bozuşuruz heeeee :)))
    canım kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek tatlım:)))))kocaman bir dilim hem de:)))))
      sevgiler!
      iyi akşamlar!

      Sil
  2. hey sweetie
    yummmmy i love pizzas! i ate pizzas yesterday for dinner!
    it's easy to cook and everybody loves it!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mımmmmmm İs there any one who doesn't like pizzaaaa, I think there is not.Yes you're right its so easy and sooooo delicious:))
      lots of love!

      Sil
  3. pizzayı sevmeyen ben desem kızarmısın :) tamam yemesine yerim ama öyle kırk yılda bir canım çekecek, sevdicem hadi pizza yiyelim diyince yüzümü ekşitiyorum hani :) ama nefis görünüyor doğruya doğru ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum niye kızayım; ama benim bunu anlamam çok zor zira pizza denilince benim gözlerde minnacık bir ışıltı belirir ve ışıl ışıl ışıldarlar...Sonuçta ağız tadı tabii ki, seveni kadar sevmeyeni de olmalı, denge için.
      teşekkürler yorumun için de.

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...