2 Mayıs 2012 Çarşamba

ödülüm ödül

BLog işine giridğimden beri güzel dialoglar kurdum, bu işin en güzel yanlarından biri de bu sanırım.Normalde hiç tanışmadığınız, tanışamayacağınız kişilerle yollarınız kesişiyor ve gönğl bağları kuuryorsunuz.
Gözde ( her şey tadında blogunun sahibesi ) beni bu güzel ödüle layık görmüş; sevgilerimi ve kocaman öpücüklerimi zatına göndertirim.Ödülü memnuniyetle kabul eder ve işin raconunu aynen uygularım efenimmmm:)

1- Sizde ödülünüzü 11 arkadaşınıza vereceksiniz.
Bricitswotpisces , *ssdesignbutik , şirin tarifler , kozmetikperisi , küçük şeyler , Güzin (lifeandfasion) ,
bir kase lezzet , Orkidela , Vivalavitam , Gonca'nın sepeti , tombul tarifler , benden birşeyler , pembe fiyonk
Sayı fazla oldu ama olsun:)))))

2- Ödül verdiklerinizin bloglarına gidip ödül verdiğinizi bildirmeniz gerekiyor.
oki doki:)))

 3- Kendinizle ilgili 7 gerçeği paylaşın.
Hımmmm,
-Yılanlardan deli gibi korkarım,
-Dudaklarımda her zaman uçuk çıkar, sadık sevgilimdir uçuk, ben de dudğımda kremler gece gündüz dolaşırım.
-Lise 1'de biyoloji dersi hariç hiç kopya çekmedim.
-Üniversiteyi bölüm 3.sü olarak bitirdim.Annemlere söylememiştim, mezuniyet törenine geldiklerinde öğrendiler, çokkkkk ama çok şaşırmışlardı.
-Titanic'i hiç izlemedim.
-12 yaşından beri en iyi arkadaşım aynı kişi.
-Hafta içi her gün kahvaltımı sütle yaparım.

4-Size ödül verenlere teşekkür edin.
Gözdecim teşekkürler, beni düşünmen de ödüllendirmen de çok tatlı bir davranış; sağolasın, varolasın güzelim.

5- Ödül fotoğrafınızı bloğunuza ekleyin.

12 yorum:

  1. canım arkadaşım beni bu ödüle layık gördüğün için çoook ama çook teşekkür ederim...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ne demek:)))kocaman kocaman sevgiler:)

      Sil
  2. canımm ödülümüz hayırlı olsun benimde ilk ödülümdü bundan sonra bol bol paylaşırız inşallah seviyorum ya ben bu blog hayatımızı;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hayırlısı bakalım:))))

      Sil
  3. çok teşekkürler şeker... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canikom bu ödül sana gelsin:))))kocamannnnnnnnnn sevgiler:)

      Sil
  4. özlemim teşekkür ederim tatlım. aldım kabul ettim ve seni de ekledim ödüllere
    bu arada bu tür mimler birbirimizi daha iyi tanımamızı sağlıyor en çok bu tarafını seviyorum bu etkinliklerin. sevgiler benden canım hem de kocamannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, dediğin gibi bu tür mimler ve ödüller hem çok eğlenceli hem de küçük ayrıntılar öğrenmemize yardımcı oluyor kendimiz hakkında:)))
      sevgiler canım

      Sil
  5. canım tesekkur ederım ödülün için:) bende seni yazacaktım biliyo musun fırsat bulup yazamadım:)en kısa zamanda yazıcam:)
    tıtanık'ı ızlemedığıne ınanmıyorum 3d cıkmıs tavsıye ederım :)
    sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reca ederim güzelim,her zaman her daim.
      Titanicle ilgili o kadar çok şey izledim ki ve herkes o kadar çok bahsediyordu ki, ben de izlemek istemedim.
      sevgiler!

      Sil
  6. ödül için tebrikler:)
    bu arada 12 yaşından beri aynı insanla en yakın olmak süpermiş:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol güzelim, teşekkürler; evet artık arkadai dost kelimeleri bile kullanmak abes geliyor; bir nevi kardeşim o benim:)

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...