12 Mayıs 2012 Cumartesi

Perspective hediyesi

Bilmem biliyor musunuz ama Perspective markası Twitter üzerinden yarışma düzenliyor her perşembe.Geçen haftaki yarışmada sordukları soruyu ben doğru cevaplamıştım.Aslında iki doğru cevabı da ben vermiştim ama hediyeleri aynı kişiye göndermiyorlarmış.Çok heves etmiştim ama gönderdikleri hediye o kadar güzel ki; unuttum bile o durumu.
Şu ana kadar twitter üzerindeki yarışmalardan ufak tefek; ıvır zıvır kazanan -abartmayayım bir-iki şeydir toplamı- ya da kazanıldığını gören ben; bu güzelim, şahane hediyeyi görünce ağzım açık kaldı dersem abartmam.
Teşekkürler!
Hediye ne mi?
kutusu sonradan değerlendirilecek, kaçarı yok

hımmmm ne var acaba?

Acaba nedir?

şık keten bir elbise; vuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Ben biraz uzun gelmedi değil; benim cüceliğimden olsa gerek.O yüzden bir terzi görüp gelecek ama çokkkkkkkkkkkk sevdim ve beğendim.

üzerime de cuk diye oldu.gönül rahatlığıyla internetten alışveriş yaparım bundan sonra çünkü bedeni tam oldu bana.

Sonuç olarak...Hediye almanın; sürpriz hediye almanın ne kadar eğlenceli bir şey olduğunu yeniden hissettim.Hediyemi de çok beğendim.Emeği geçen; düşünen, planlayan, fikri olan, bu işte parmağı olan, çorbada tuzu olan herkese çok teşekkürler!
Bilmeden doğum günü hediyesi vermiş oldunuz eyyyyy Perspective'ciler!

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim:))))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. inşallah canım:))))
      sevgiler!

      Sil
  3. Harika :) hediyen çok güzelmiş valla, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aslıcım, ben de çok beğendim ne yalan söyleyyim:)))
      sevgiler!

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sağol güzelim:))hoş geldin bu arada!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...