27 Mayıs 2012 Pazar

pratikliğimin üstüne geldi

Hemen acilen hazırlanması gereken durumlar için evdeki acil yardım kitimi açama gerekti; hızlı misafir ağırlama alarmı çalınca.
Basitinden, en hazırından, en çabuğundan hazırladım pastamı.




Nasssı yapıyoruza gelince?
Öncelikle bir kutu kedi dili biskuviyi hazır kahveye ben cappucino kullandım-batırıp ıslatıyoruz.
Sonra da bir kat olarak borcama diziyoruz.
Dolgu kremasını da hazır kullandım, utanıyorum ama genelde kendim yaparım.Dolgu kremasını birinci kat kedidillerinin üzerine yayıp ikinci katı çıkıyoruz.
Sonra hazır çikolata sosu arkasında yazdığı gibi pişirip; kedidillerinin üzerine döküyoruz.
Son aşama buzdolabında 1-2 saat diinlendirip servis öncesinde hindistan ceviziyle süslemek...

Edit: En son olarak ev hanımlığı dersindeki en önemli notu yazmayı unutmuşum.
Ders: Her zaman kullanmasan da evde mutlaka kedidili, pasta kreması, krem şanti, çikolata sos fazladan olacak.Zor zamanda kullanılmak için bekleyeycek!

6 yorum:

  1. eline sağlık canım böyle pratik lezzetlere bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım:))))kurtarıcımız oluyorlar özellikle zaman azsa:))))
      sevgiler!

      Sil
  2. işte başarılı ev hanımlığı budur :) her şey hazır olsa da önemli olan o misafiri böyle güzel ağırlayabilmektir bence (: afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten zaman az , az zamanda çok işler yapmak lazım değil mi?
      :)))))))))))))))
      sağolasın tatlım!

      Sil
  3. afiyet şeker olsun canım. hem pratik hem leziz olmuş belli. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya şip şak oldu ve güzel oldu ne yalan söyleyeyim:))))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...