20 Mayıs 2012 Pazar

Röportaj Mimi

Bricit beini mimlemiş....Kendisine teşekkür eder, sevgilerimizi göndertir, sorulara ve cevaplara geçeriz.

1-Blog deyince aklına ne geliyor?
Günlük geliyor aklıma, yazmak, paylaşmak,okumak, dahil olmak, öğrenmek... 


2-Sence bloglarda en cok neler paylaşılıyor?
Sanırım her şey, ben önce futbol bloglarını izleyerek başladım.Sonra yemek blogları, kozmetik, moda, yaşam, kitap, sinema, hobi derken oooo her şey var.Benim izlediklerim bunlar kim bilir daha neler var?


3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı?
Herkesin sınırı kendine bence, yani kimse kimseye sen şunu yazabilirsin, şunu yazamazsın diyemez.Ama ben yazmak istediklerimin sınırını kendim belirlerim.Sonuçta ben önce kendim için yazıyorum.Sınırlarım da bana özeldir.
Herkesin sınırı kendine anacımmmm.


4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
Fazlaca küfür ve argoya tahammül edemem ben de.Reklam da dozunda olmalı, sırf reklam için yapılan yönlendirmeler, zorlamalar, pohpohlamalar bana göre değil.Reklamlar, sponsorlukları tabi ki anlayışla karşılarım ama onun da dozu iyi korunmalı bence.

 5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?
Aaaaa yazıyorum sankiii

6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
Yalın, doğal, samimi; yer yer komik, hayata, ana yönelik güzellemeler.Çok şahsi, kişisel...Yeni birini tanımak, yeni bir hayata dahil olmak gibi...Eğlenceli.


7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et
Evettttt...

8-Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek icin bana tavsiyelerin nelerdir?
Herkes yazdığı için, zaman ayırdığı için, kendini paylaştığı için 10 üzerinden 10u hak ediyor bence...

Sevgiler-saygılar! 

2 yorum:

  1. tesekkur ederım canım dedığın gıbı herkes kendı cabasıyla bıseyler yapmaya calısıo bloguna emek verıyor bencede herkes 10numarayı hakedıo:)
    senın bloguna gunluk olarak bakıorum ve beğenıyorum blogunu,paylasımlarını,ama yemeklerde mesela tarıflerıde yazmanı ısterdım.
    reklam olayındada cok haklısın bazen cok asırı oluyo ve bazen goruyorum hıc kullanmadıkları urunlerı yazıolar bu cok sacma bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmmm anlaşıldı merkez:))))
      Bundan sonra tariflerini de ekleyeyim.Ben en bilindik tarifleri yapıyorum ya, ya da tarifsiz yapıyorum yemekleri, normal yurdum ev yemekleri işte; çok da düzenli değilim bu konuda, bilgiçlik taslamak gibi olur sanıyorum belki de, takip ettiğim yemek blogları çok derli tolu çünkü.Ama bundan sonra yazmaya da çalışırım canım:)))
      çok teşekkürler yorumların için!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...