16 Mayıs 2012 Çarşamba

Silmeden ...

Bricit bana bu mimi yolladığında önce çok sevindim çünkü çok basit, çok yalın, şartı şurtu olmayan bir mim.Tek gereken şey yazmak, durmadan dinlenmeden ara vermeden yazmak.
Başta çok kolay gibi görünüyor ama aslında en zoru bu mim oldu benim için.Gerçi yazıyla aram hep iyi olmuştur benim.Ama anlatacak o kadar çok şeyin arasından seçmek onları yazıya dökmek zor geldi sanırım biraz.

Başlayalım öyleyse...
Güzel bir hafta geçirdim.Bu haftan itibaren 30+ yım.Artık bende 30lar kulübüne geçtim.Bu haftaiçinde doğum günümü kutladık, ayrıntıları sonra yazarım, iyi ki doğmuşum dediğim bir gündü zaten.Okulda arkadaşlarımın kutlaması ve sonrasında eşimin yaptığı daha doğrusu yapmaya çalıştığı sürpriz yemek.Olsun o kadar güzeldi ki herşey.Bu hafta kardeşim askerliğini bitirdi ayrıca yani ailece bol aksiyonlu günler yaşıyoruz.Ben her zaman kendi mutluluğumu yanımdakilere bağlayanlardanım, onların sevinciyle bile mutlu olabilirim, işte öyle bir haftaydı.

Eskiden olsa yani bundan 10-15 yıl önce 30 yaş benim için yaşlılığın başıydı, çokkkk büyük gelirlerdi bana, şimdi ben de o basamaktayım, kendime bakıyorum da yok yok ben o kadar yaşlı olamam.yaşlanmak değil de aslında sıkıntı hayatının kısaldığını fark etmek aslında.yaşama o kadar güzel ki, azaltığını kabullenmek istemiyorsun.
ama önemli olan sayı değil kalite aslında, mutlu, dolu dolu yaşamak istiyorsun.Sevmek ve sevilmek.
Şanslıyım aslında seviyorum, seviliyorum.Bu hafta o kadar içten hissettim ki bunu...
Sevginin olmadığı yerde hiç bir şey yetişmez.
Umarım herkes kalbi ölçüsünde seviyor ve seviliyordur:)))
Sevgilerimle!

Aslında hoş bir mim bu; eğer kabul ederseniz kızlar size de gönderiyorum bu mimi:)))Aslı ve Şirin tarifler yazmış zaten, o zaman Gözde (herşey tadında), Swotpisces , *SS DESİGN BUTİK , bilemiyorum içinizde öylesine yazmak isteyen kim varsa buyursun, yazınızı bekliyorum:))))

6 yorum:

  1. canım ya ilk defa mimlendim bak gel kontrol et beni bakalım başarabilcekmiyim;)))
    teşekkürler güzelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))canım benim:)))sen herşeyin en güzelini başarırsın:))))
      içinden kafandan ne geçiyorsa yaz:)))okumak için bekliyorum:))

      Sil
  2. içinden geçenleri çok güzel yazmışsın canım...
    sanırım bu en kolay ama en uzun mim oldu :))
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım haklısın en kolayı bu oldu sanırım:)))
      teşekkürler!

      Sil
  3. canım bende 5 aydır 30 yasındayım ucacam sanıodum ererım falan:)) ama olmadı sadece 30 yas sendromu oldu yahuu bende:)
    nıce mutlu yıllara her zaman mutlu ol cunku bunu hakedıosun tatlım benım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, çokkkk teşekkür ederim güzelim:)))
      bakalım 30lar neler getirecek bizlere?

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...