3 Mayıs 2012 Perşembe

Son Trendyol alışverişim

Sanırım hiç bir alışverişten bu kadar memnun kalmamıştım.Mağazaya gitsem bu kadar üzerime uyan şeyler alamayabilirim bile.Son Trendyol alışverişimden bahsediyorum.Geçen pazartesi geldiler, hırkam da elbisem de çok güzel, üzerime cuk oldu.Julia Grace markası, zaten bu marka bir daha girerse kesin hemen alıcısı olucam.Bazı markalarda beden üzerinize tam olur da bazıları ya boyda ya göğüs bölgesinde ya sırtta potluk yapar sizi sinir eder ya; bunlarda hiç öyle şey olmadı.Çok çok memnun kaldım.Çok sevindirik oldum:))
hırka lacivert renkte ve uzun

bu da elbise



e-alışverişi seviyorum:))

6 yorum:

  1. canım benim demek sonunda alışverişlerin eline ulaştı...
    çoook sevindim...
    en güzel günlerde güle oynaya giymen dileğiyle...
    bende çok seviyorum alışveriş sitelerinden alışveriş yapmayı....
    saaaaç saaaaaaç paraları eşim diyor bana :)))
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim:)))eşler hep böyle sanırım benimki de aylık trendyol harcamalarını atsak ekstreden sana araba alırız diye dalga bile geçiyor benle:)))))ama seviyoruz işte napalım!

      Sil
  2. Ne güzel şeyler almışsın,güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim:))))teşekkürler!

      Sil
  3. güle güle kullan şeker...

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...