18 Mayıs 2012 Cuma

Süper Kahramanım (mim)

Bricit beni mimlemiş ama yazmam uzun sürdü.İşte benim cevaplarım:

Sevdiğiniz süper kahraman hangisi?(sevgiliniz süper kahraman olsaydı hangisi olurdu?)
Benim tüm süper kahramanlara zaafım var sanırım; izlemeyi hep sevmişimdir böyle şeyleri. İster çizgi film ister film olsun.Batman'i severim ama süperman bana göre değildir mesela.Spiderman de öyle.X-men'de çizgifilminde Scott çok karizmatikti ama filmde Wolverine'in yanına yaklaşması imkansız....
Belki de son filmlerin çok iyi olmasından, belki de gizemli karanlık bir tarafının olmasından bilmiyorum ama seviyorum Batman'i.
Kocacım ne olur süper kahramanlardan acaba? Düşünceli, eğlenceli, yemeği ve rahatı seven bir süper kahraman olmalı.Yalan söylemeyen, dürüst, herkesin yardımına koşan ve sevilen biri olması da lazım.

Ninja kaplumbağalardan biri; ya da heroes diye bir dizi vardı ordaki sevimliliğyle Hiro Nakamura olabilir, cancağızım.

Nedenlerine gelince:
Batman zengin biri ama yine de kenti kötülerden korumak, insanları kurtarmaya çalışmak için çaba sarfediyor.yanında da can dostu Alfred var.Elinin altında muhteşem araçlar, taşıtlar oyuncak resmen.
Hadi yeni film çıksın da Batman'e kavuşalım artık!

4 yorum:

  1. batman efsaneydı bı zamanlar hey gıdı hey:))
    yenısı gelsın dedığın gıbı son teknolojı yaparlar zaten actıonlı olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))evet, gerçi kötüleri de çok efektif oluyor;hatta hayranlıkuyandıran bir çekicilikleri de oluyor Batmande.Kedi kadın gibi, joker gibi, poison Ivy gibi ama bakalım artık, merakla beklemedeyiz:)))
      sevgiler!

      Sil
  2. Heroes dizisindeki Hiro'yu bende çok severdim, sakin, duygusal halleriyle çok hoştu dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sevilmez mi?şirinlik abidesiydi resmen; gözlerini kapatıp zamanda yer değiştirdiğinde özellikle; hatta "yatta" diye bağırdığında...çizgi film karakteri gibiydi.
      Garson kıza aşık olduğunda ne kadar da sevimliydi....

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...