15 Mayıs 2012 Salı

swatch hediyesi

Şimdi elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin; Swatch size hediye kazandınız, dese ne almayı beklerdiniz?
Yani bende sorun yok, gerçi bir yandan da "Saçmalama Özlem, alt tarafı Twitter üzerinden küçücük bir yarışmaydı, Kim milyoner olmak ister değil sonuçta, küçük bir hediyedir o" diyen daha mantıklı bir iç ses de yok değildi ama benim gönlümden saat geçiyordu...
Swatch çok afili bir dış paket göndermiş.Açarken aklımda başka bir şey yoktu saatten başka.Keşke resimlerini de çekseydim.Sonra o güzelim paketin içinden bu çıktı.Ha bir şey değil; küpleri karıştırmak gibi bir hataya da düştüm, düzeltemiyorum da.Şimdi döndüre döndüre rubik kübü müdür, sabır küpü müdür neyse adı uğraşıyoruz kendisiyle!
Yok ama hazımsız olmamak lazım, elindekiyle mutlu olmak lazım.Yine düşünmüşler, hediye göndermişler!

Teşekkür etmesini de bilmek lazım.Teşekkürler!

2 yorum:

  1. harbiden şaka gibi yani:) bunlar bi milyoncularda satılıyo saçmalamışlar aleniyen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle güzelim, hayır bir de karıştırdım sanki yapabilecekmiş gibi; şimdi öyle duruyor, yapamıyorum daa, sinir...

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...