8 Haziran 2012 Cuma

Aklımdan geçenler( mim)


-Eyyyy iç sesim, burdaysan ses ver?
Eyyy iç ses, sesssss ver?
-Geldim, geldim ne bağırırsın, burdayım işte.Zaten 7/24 birlikteyiz, yetmedi mi, herşeyine karışıyorum, bıkmadın mı benden?
-İç sesim, Bricit var ya hani,bilirsin, okuyoruz ya birlikte, işte o beni mimlemiş de, ondan rahatsız ettim, seni duymak istiyor, şu an ne düşünüyorsun bilmek istiyor?
-Mim ne demek?
- Orasını karıştırma, anlat bakalım iç sesim, ne dersin?
-Bu gün okul bitti, mutluyuz, gururluyuz, huzurluyuz.Demiyor muyum en iyi okul öğrencisiz okul, en iyi öğrenci mezun olan öğrencidir diye?Gerçi bunu diyorum da pazartesi okula gidip öğrencileri görmeyince de garipserim, öğrenci olmayınca güzel olmuyormuş derim ama ...
Yok yok, öğrenci olsun, seneler bitsin, biz yorulalım da herşeyin tadı böyle çıkıyor sanırım.
Pazartesi okula gidiyoruz unutma, toplanıcaz, konuşucaz okul,öğrenci üzerine.Yine aynı konuşmalar olacak, konuştuklarımız bir işe yaramayacak ama olsun.
Pazartesi bize Mersin'de kurs yazan, oraya gitmemizi isteyen, hatta bunu yaparken benim fikrimi hiç sormadan bunu zorla bana kabul ettiren zihniyete de sevgi ve saygılarımı sunuyorum bu arada.
Gitmiyoruz yaaa, ben istemiyorum formatör öğretmen olmak, ben derse girmeyi seviyorum, sor bana bi, gitmek istiyor muyum?Bu işi, yeni görevi istiyor muyum?Ona kafamız bozuk günlerdir, kızıyorum.

Tatile daha çok var bu arada, hayal kurmaya başlasak mı?Henüz tenimize deniz değmedi daha, bunun ezikliğini yaşıyoruz.Ama temmuzun 6'sına kadar okul, toplantılar, sınavlar, seminerler olacak.Malesef çoğunluk öğretmenlerin de öğrenciler gibi okulların kapandığı gün tatile çıktığını düşünür.
Yanlış!Tatilimiz o kadar da çok değil, net tarih vermem gerekirse 6 Temmuz - 1 Eylül arası...3 ay değil yani.
Efenim sonuç olarak, görüldüğü üzere iç sesimle ben ayrılmaz bir bütünüz, seviyoruz birbirimizi.O beni dinler, ben de onu dinlerim.Kavga etmeyiz ama zaman zaman çelişebiliriz; çoğunlukla ben inatçılığım yüzünden onu dinlemem de...Benim iyiliğimiz ister hep...
Bunu nerden mi anladım?
Ege'yle bir telefon konuşmamızda iç sesim "Sev onu " dedi.İlk karşılaşmamızda da "Onunla evleneceksin " dedi.İç sesim yanılmaz, asla!

İç sesim diyor ki:
-Bu mimi
Benden Birşeyler
Senem (SS Desing Butik)
Pembe Fiyonk
Light Pink
Swotpisces..
Şirin Tarifler..
Cecilia..
Fulya( ayyluf )
Aslı ( huzursuz ruhum )
Gözde ( herşey Tadında )
Tombul Tarifler 
Adaşım Longing
Fillix
Onlar da bu mimi yanıtlasın, lütfennnnnnnnnnnnnnnn!

12 yorum:

  1. canım geçenki mimini hazırladım, ama maalesef nette sorun çıktı ve yayınlayamadım. Ben de sorunu çözünce dünkü postta toptan yayınladım. bunu da yapıcam inşallah... :)g

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öptüm kuzum, merakla bekliyorum neler yazacağını!

      Sil
  2. ohh gözün aydın 3 ay rahat olursun dinlenirsin biraz;)
    mim için teşekkürler;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız ne 3 ayı, ben Temmuza kadar okuldayım, çalışmaya devam!
      Reca ediyorum mim konusunda da, sevgiler!

      Sil
    2. aman kuzum 2 ay dicektim yavrum kafam uçtu gitti
      3 ay yazmışım damarına basmış gb oldu kusuruma bakma emi
      hadi çok öptüm baş başşşş;)

      Sil
    3. yok yok tatlıcım öyle felan olmadı, dert etme sen, kocaman öptüm, sevgiler!

      Sil
  3. canım neden öyle gönderiyorlar sen istemeden?öğretmelik çok zor bi meslek aslında,ileride kızım yada oğlum olsa senın gıbı bı oğretmenı olur insallah,cunku paylasımların kadar değerli bı oğretmensin bence..
    iç sesimiz çoğu zaman haklı,genelde benımkılerde yanılmaz..sevgıler özlemcim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, umarım öyle olur tatlım, umarım istediğin gibi olur herşey:)))
      devlet memuru olunca işte devlet sana sormuyor bu görevi ister miisn diye.Git diyor sadece.Emir bakanlıktan, yüksek yerden yani.Gitmeme nedenini belgeliyeceksin.
      öpüyorum kocaman!

      Sil
  4. Teşekkürler canım, en kısa zamanda cevaplarım inşAllah :)

    YanıtlaSil
  5. dönünce mutlaka en kısa zamanda yapıcam.teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam güzelim, merakla bekliyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...