14 Haziran 2012 Perşembe

Allahtan Koton var!

Küçük ve güzide ilçemde pek fazla mağaza yok, marka da hiç yok.Tamam Rodi, Collezzione, Vena, Jimmy Key var var olmasına da benim ayaklarım hep Koton'a gidiyor.
%70'e varan indirimler yazısını görür görmez içeri ışınlandım.Öncelikle bir arkadaşa hediye almak için girmiştim ama o zaman kendime birşey bakamadım, ertesi gün tabi bana takvimler Koton'u işaret ediyordu.
Daha indirimin alası gelmemiş kabul edelim ama 49.90'a inmiş kuşlu bir elbise gördüm ben, bayıldım, bayıldım.
Denedim tabiii, bana çok bol.Allah allah derken 38 bedenini denedim sonra...
Da tammmmmmmm!
Cuk diye oturdu üstüme...
Kotoncum sen nelere kadirsin?Son birkaç gündür aldığım kiloları bile unutturdun 38 beden elbiseyi bana layık görünce...
E tabi ben de aldım hemen, üzer miyim hiç?
İşte o kuşlu elbisem:


İşte kuşlarım

Bu da siyah bolero, 19.90

12 yorum:

  1. ayyy çok güzell güle güle giy hayadım böyle bi cicilik olamaz:) bende dün gittim takılara yüzde elli indirimli yeni fiyat etiketleri yapıştırıyorlardı bugün yarın gidip sömürcem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) ilahi sen çok yaşa emi!
      ben de yeni yazılarını dört gözle bekliyorum ama...
      Teşekkür ederim, ben de çok beğendim hatta eteklerimi savura savura dolandım ortalıkta...
      ben de cumartesiyi bekliyorum asıl vurgunu yapmak için:)))
      sevgiler canım!

      Sil
  2. çoook tatlı güle güle giy tatlımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım!
      kocaman öpücükler!

      Sil
  3. çok güzel güle güle giy üzerinde de görmek isterdim açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, o resimleri de en kısa zamanda yüklerim!

      Sil
  4. çok şık bir elbise...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, salına salına giymeyi düşünüyorum!
      sevgiler!

      Sil
  5. iyi günlerde olsun güzelim inan şu blogda birçok insan takip ediyorum ama senin şu güzel postlarını zevkle takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEn de seni Gözdecim:))))))
      çok tatlısın, çokkkkkkkkkkkk teşekkürler!

      Sil
  6. canım benim bende koton mağazasını çok severim...
    ne zaman gitsem hep kendime göre birşeyler bulup alırım...
    özellikle indiirme girdiğinde hiç kaçırmam :))

    bu arada elbiseni unuttum sanma...
    gerçekten çok şeker...
    bayıldım...
    eminim sanada çok yakışacak...
    boleronla da güzel uyum sağlamış canım...
    en güzel günlerde kullanaman dileğiyle...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şirinem...çok çok çokkkkk teşekkürler, umarım hoş günlerde giyerim.Nerdeyse tüm elbiseler kolsuz ya da ince askılı, e okulda giyilmez o haliyle, bolero kurtarıcım oluyor mecburen:))))
      Koton'u sevmeyen yok sanırım...Şöyle kocaman bir mağazasını gezmeli tam da indiirm zamanı:))))
      kocaman kocaman öpüyorum, sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...