22 Haziran 2012 Cuma

Benden kısa kısa!

Az önce kocamı yine bir eğitim semineri için İstanbul'a gönderdim...
Birini yolcu ederken zaman nasıl da hızlı akıyor değil mi?Yetmiyor saniyeler vedalaşmaya...Ya da dakikalar hızl akıyor gitmeden önce arkasından bir daha baksın isterken...


Sevmiyorum, sevmem de imkansız zaten...Biz yanyana olmalıyız her yerde, el ele gitmeliyiz her yere...
Geldim, gördüm ve yolcu ettim.O kadar hızlı gelişti her şey...
Elimde kocaman br ev dolusu sensizlik var...
Hava "tek"lik kokuyor.
Benim solumayı unuttuğum; tadını , rengini, dokusunu bilmediğim bir şey bu...
Alışmadığım..Alışamayacağım..
Oturduğun yere kayıyor gözlerim, kırlentlerin duruşu senin bıraktığın gibi...
İki koca gün...Üç uzun gece...Yanımın boş olduğu saatler...
Şimdiden özlediğim nefes...

Sevmiyorum uzaklıkları, sevdiğim herkes gözümün önünde olmalı...
Yanımda, yanı başımda...
Sen...En sevdiğim!Senin yerin benim yanım.

Aslında bu ilk değil ama ilk olmaması üzülmediğim üzülmeyeceğim anlamına gelmiyor.her defasında da ben aynı dozda yaşayacağım bu uzaklığın acısını.Bu kez bir haftasonu dolusu özleyeceğim Ege'yi.
Kardeşim bana candaşlık edecek.Saatlerin çabuk geçmesi için tek tek sayacağım.
Pazar akşamı evine sağ salim geldiğinde işte o zaman benim baharım, bayramım, şenliğim olacak..
O zamana kadar Allah korusun, esirgesin seni...


Eşim!Sensin benim her şeyim!


Pazar günü Ezgi'nin gelişiyle çifte bayram yapacaktık ama onun gelişinde de bir kaç günlük rötar olacak...Üzüldüm üzülmesine ama sanırım şöyle düşünmek lazım.Allah kavuşmasız ayrılıklar vermesin.Ha yarın, ha üç gün sonra, ha bir hafta.Sonunda kavuşmak var ya!

16 yorum:

  1. canım Allah kavuştursun ayrılık kısada olsa acıdır ben bilirim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım...Ayrılık hep acı, allah kimseyi ayrı koymasn:)))
      sevgiler!

      Sil
  2. canım benim Allah kavuştursun...
    eşin sağ salim kazasız belasız gelir inşallah...
    benim de eşim iş için gider... :((
    ben her gidişinde valizine gömlek cebine
    pantalon cebine, eşofman cebine ne bileyim görebilceği
    her yere küçük küçük notlar yazıp koyardım...
    o gittiğinde o notları gördüğünde heyecanla beni arardı...
    o kar çok mutlu olurduki kelimelerle ifade edemezdi...
    heee bi de her gittiği şehirden bana mutlaka o şehre ait
    hediye getirirdi....
    ayyy anılarım aklıma geldi şimdi :((
    çok duygulandım...
    araya mesafe girince sevgi daha da çok artıyor bence...
    Canım Allah MUTLULUĞUNUZU daim etsin...
    tekrar Allah kavuştursun...
    kocaman sevgiler...
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım amin...Herkesi allah sağ salim evlerine kavuştursun...
      Ben de valizine birşeyler koyuyorum, o da bana bırakmış güzel kısa notlar...
      Zaten sevgiyi uzun uzun göstermektense böyle küçük ve ince yollar bulmak daha güzel bence.
      Bana dört gözle yol gözlemek kaldı...
      Teşekkürler canım.Kocaman sevgiler benden de!

      Sil
  3. amin canım amin....
    canım ya bazen sevdiğini beklemek güzeldir...
    hele o kapının zili çaldığında heyecanla kapıya koşup
    onu karşında görmek...
    koskocaman sarılmak...
    acayip bişiy...
    tarifi yok yaşanır...
    sende biliyorsun bu duyguyu ...
    eminim eşinde senin ismin gibi özlüyordur seni...
    canım yine çok konuştum çenem düştü....
    ne bileyim seni yalnız bırakmak istemediğim için bu çenem :)))
    hayırlı geceler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum ne güzel söylemişsin...
      özlemek ne kadar da güzelleştiriyor sevgiyi...
      Biliyorum o tarifsiz duyguyu.Kapıyı o umutla, sevinçle açmayı.kapının deliğinden bakıp bakıp onun gelişini gözlemeyi, pencereden yola bakmayı...
      Özlem güzel birşey tabii kavuşacağını bilince, onun da seni aynı miktarda özlediğini bilince.
      Öyle bir hasretle sarılırsın ki, derin yerinden oynar, kolların uzar onu iki kere sararsın...
      Blogla az daha olsa kafamı dağıtabiliyorum, iyi ki varsın, iyi ki varsınız:)))
      sevgiler canım!
      kocaman öpücükler

      Sil
  4. aman tatlım üzülme sakın, allah başka ayrılıklar vermesin
    allah kavuştursun, unutmaki 1 telefon uzaklığındasın


    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, dedim ya Allah kavuşmasız ayrılıklar vermesin.
      Benimkisi azıcık şımarıklık aslında, hiç ayrı kalmamak istiyorum bencilce...
      Bunlara alışmayı da öğrenmem lazım ama:)))işler güçler işte..
      Sevgiler hayatım!

      Sil
  5. Allah kavustursun en kısa zamanda özlemcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzelim amin!
      Sevilenler sevenlerine dönsün tez zamanda:)))
      öpcükler kocaman!

      Sil
  6. allah kavuştursun tatlım ben hep buna inanırım böyle ayrılıklar, özlemler sevgiyi daha da yüceltir, evli olup da sevdiğine, kocana bu kadar aşıksın ya ne kadar güzel, önemli bişey bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen de evlenince anlayacaksın.İnsan aynı evin içinde bir yaşamı paylaşınca eşine duyduğu sevgi daha bir başkalaşıyor, katmanlaşıyor, giriftleşiyor.Nişan yazını ketifle okumuştum, inşallah düğün yazını da aynı keyifle okurum.Evlendikten sonra yine buralarda oluruz inşallah da laflama imkanımız olur.
      O yüzden ev-lenmek demişler sanırım.Aynı ev aynı tencere aynı yatak...Aynı hayat.
      İnan her gün daha da farklı daha da çoğalarak seveceksin.
      Allah hepimizin sevgisini çoğaltsın.
      sevgiler güzelim!

      Sil
  7. Canım ne güzel ne duygusal anlatmışsın özlemi, ayrılığı; kavuşmanıza bir gün var sanırım,son ayrılığınız olsun..gerçi 2 günlük ayrılıklar bana okadar az geliyorki, 150 gün beklemiş bir insan olarak:) umarım hiç gitmezler eşlerimiz hep yanımızda olurlar canımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya, haklısın, iki gün ne ki.Ama işte seviyorum ve yanımda istiyorum...Elimde değil.
      Evet akşama evimize şenlik de onunla birlikte gelecek...Senin dileklerine ancak amin diyebilirim, amin inşallah eşlerimiz hep yanımızda olur:))
      sevgiler canım!

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yaa tatlım...Seviyorum ve çok özledim!ÇOK!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...