15 Haziran 2012 Cuma

Bir şey dikkatimi çekti!

Leonardo Di Caprio desem genelde herkesin içi erir, sonuçta  Romeo ve Jack gelir gözümüzün önüne.Sevdiceği için ölen, yitip giden aşıklar...
Benim tipim değil de, Leonardo doğuştan lanetli benim fikrimce, fazla güzel, hatta çok çok güzel bir yüzü var!
Adamın güzeli makbul değil bence..Bak adamda yaş nerdeyse 40 olacak hala babyface.Ne kadar ciddi roller oynasa da yüz bebeksi işte, hak ettiği değeri de bulamıyor oyuncu olarak.O yüzden dedim lanetli diye.
Gerçi İnception muhteşemdi, Shutter Island da öyle...

Neyse konumuz filmleri değil.Adam ünlü, zengin ve yakışıklı olunca sevgililerin ardı arkası kesilmiyor.Leo abim güzel seviyor ama...Victoria's Secret mankenlerinden olacak en az, olmadı model olacak...
Son sevgilisi Erin Heatherton - ki o da Victoria'nın meleklerigillerden-
Her şey iyi hoş da ben bu adamın bisiklet merakına taktım.Sevgilileri değişiyor ama hep aynı resimler...Bisiklet binmişler, sokaklarda pedal çevirmişler hep...
Üşenmedim baktım, buyrun siz de...
Bu Erin Heatherton
Bu adıyla sanıyla Gisele Bündchen
Ondan  sonra Bar Refaeli
Bu da Blake Lively
Resimler alıntıdır.

2 yorum:

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...