19 Haziran 2012 Salı

Bugün neler öğrendim mimi

Öğrenmenin yaşı zamanı yok, bundan mütevellit Bricit'in bu mimini güle oynaya cevaplıyorum...

Bugün neler öğrendim?

Öğretmen arkadaşlarımdan F....'in Çayeli'ne seminere gideceğini, A...'ın azıcık sağlık sorunları olduğunu öğrendim.Birine çok sevindim tabiii, A için ise endişelendim.

Sabaha zaten kara haberlerle başladık tüm Türkiye olarak.Şehit haberlerini duydukça içim acıdı.Ailelerine, sevdiklerine dua ettim.

Hasan iş görüşmesine gitmiş, yine olumlu gelişmeler var; sevindim onun adına.

Ezgicim evine erkenden dönüyor, işte buna çok sevindim,gerçi bu haberi dün almıştım ama olsun.

Yeni klimamızın özelliklerini öğrendim.

Okuldan arkadaşlarla yeni bir yere gittik, oranın varlığını öğrendim (ismini unuttum ama bak şimdi!)

Diziler sezon finaline giriyor.Mesela "Öyle bir geçer zamanki"de Ali kaptan gidiyor-muş, Aylin doğumda ölecek-miş.Osman da yeni sezonda olmayacak-mış.

Johnny Depp'len Vanessa Paradis ayrılmış.

Dünyamdan, yurttan ve dünyadan son gelişmeler böyle!

Aranızda var mı "Bugün ben çok şey öğrendim." diyen?

2 yorum:

  1. arkadasına gecmıs olsun,sehıt haberlerıne hepımız gıbı bende cok uzuldum koklerı kurusun sunların artık!
    kardesın sanırım umarım ıstedığı ısı bulur.
    bu arada oyle bır gecer zamankıyle ılgılı bı sır vereyım Mete askere gıdıp Kıbrıs'ta sehıt olacakmıs,nerden bılıosun deme sakın oyle ıste..
    elıne sağlık canım sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzucum benim...Güzel dileklerin ve tüyoların için çokkkkkkkkkkk teşekkürler:)))
      Kocam kocaman sevgiler gönderiyorum canım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...