24 Haziran 2012 Pazar

Dondurma nasıl kalorilendirilir?

Efendim bugünkü konumuz bu?
Zaten bol kalorili olan dondurmayı daha da lezzetlendirip kalori bombardımanına dönüştürüyorum.
Tabi her zaman yenmez ama canınız keskin bir lezzet aradığında, çikolata krizine girdiğinizde uygulanabilecek bir yardım çağrısı olabilir sadece.Ya da benim durumumda eşimin yolculuğunun bitmesi için dua ederken size moral verebilir :))
Uyarı:Yüksek kalori içerdiğinde her zaman yapılmaması rica edilir.

Şöyle yapıyoruz:
Her marka, çeşit dondurma ( benim elimde şu an Carte D'or Fındık Rüyası var)
Eti Brownie
Eti Hoşbeş( çikolata kaplı olan)

Şöyle kocaaaa bir kaseye - tekrar belirteyim dondurma kupu demedim, kocaman çorba kasesi)
önce brownie'yi koyup üzerine bolca dondurma boca ediyoruz.Hoşbeşlerle de süslüyoruz.
Sonra da afiyetle yiyoruzzz.Kardeşime de benimle, ona da hazırladım artık!




10 yorum:

  1. AA Carte D'or deyince eğer bulursan kakaolu hazır kek karışımını al, o kadar lezzetli ve puf puf oluyor ki anlatamam :) hem de bir o kadar basit ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen not defterime not ediyorum canım...İlk market ziyaretinde alıp denemek lazım o zaman:)))
      Hem teşekkürler hem de sevgiler!

      Sil
  2. offf bu ne böleeeeeeeeee....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dur daha üzerine çikolata sos dökecektim ben bunun!Allah korudu galiba da unuttum çünkü :))

      Sil
  3. oldu canım!!o kadar kaloriye bir de o kadar kalori artık sonra bize top top yağ olarak dönsün!
    ben almayım bacım
    sende yeme valla göbiş yaparsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrucum haklısın amma, kırk yılın başı, zor zamanlarda yapılabilir.Ne kadar çok dursa da bir-iki dilim pastadan iyidir bence.
      Göbiş de yapıyor dediğin gibi, ben dün akşam eşim eve gelinceye kadar evde dört döndüğüm için biraz gitmiştir o kalorilerin...
      Her zaman denenmemeli!

      Sil
  4. canım sen naptın böyle canım çekti valla....
    bu arada bana bıraktığın güzel yorum için çok teşekkürler...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim!kocaman sevgiler gönderttim sana şuanda buracıktan:)))
      Sağlıcakla

      Sil
  5. offf bu ne böyle harika bir şey olmuş haniderlerya yemede yanında yat diye aynen öyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim...Nefis oldu nefis:)))brownie yumuşadı da yumuşadı...İmdat anında başvurunuz:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...