29 Haziran 2012 Cuma

Ezgi'ye Hediyelerim

Bir önceki yazımda değindiğim gibi Ezgi'ye hediyesini verebilmek için senaryomu hazırlamıştım.Haftasonu verecektim, biz eve geri dönmeden ya da biz gittikten sonra bulacaktı paketi.Tabi paketi tekrar elden geçirecektim, süsleyecektim, yazılar yazacaktım falan.
Ama elinde hediyesiyle gelince daha fazla dayanamamıştım.

Olsun bu sene de böyle olsun:)))

İşte benim hediyelerim:
Öncelikle Batik!

Bu sene basma modası var sanırım.İri güllü bu etek şimdi Ezgi'nin

T.box baya konsept değiştirmiş.Ama eğlencesi hala bol

Hediye paketimiz

Bu da plaj elbisesi, gerçi ben Ezgi'ye bunun başka rengini almıştım, bu kendime aldığım ama sanırımfotoğrafını çekmemişim.

8 yorum:

  1. güle güle kullansın etek pek cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Senemcim...Ben de çok beğenerek almıştım.Ezgi de beğendi zaten:)))

      Sil
  2. Güle güle kullansın:) Zevkli seçimler.

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım.Ben zaten blogunu zevkle takip ediyorum:)))
      sevgiler!

      Sil
  3. Etek çok güzelmiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım:)))
      sevgiler, yine beklerim!

      Sil
  4. eteğe bayıldım
    evet iri güller çiçekler çok modabu sene :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, başka deseni olsa kendime de alırdım, o derece beğendim:)))
      Ben de tam sizin gezmenizi okuyordum ana-oğul :)))
      öptüm!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...