28 Haziran 2012 Perşembe

Ezgi'yle hediyeleşme etkinliğimiz

Benim doğumdünümde Ezgi uzaktaydı; Ezgi'nin doğum gününde ben dolayısıyla...
Uzaktan telefonlaşarak kutladık, kutlamıştık.

Aslında benim kocaman bir kutuyu doldurup taaaaaaaaaaaaaaaa TAtvan'a gönderme planım vardı ama adres konusu biraz muğlaktı o yüzden kutu fikrini rafa kaldırmıştım.
Ama şu tesadüfe bak ki benim kuzuzcum sevebileceğimi güşündüğü minnaklardan şahane bir kutu hazırlamış bana.....

Dün bize geldiklerinde verdi hediyemi....
Tabi ben de haftasonu özel bir atraksiyonla verecektim onun hediyesini ama dayanamadım ben de hediyeledim Ezgi'yi.Böylece annem huzurunda karşılıklı hediyeleştik.
Bu Ezgi'min kendi küçük ama içerisi kocamannnnnnnnnn hediye kutusu:

orjinal kutusu


İçerisinde neler var neler!

Magnatic oje

Açık renkler

Koyu renkler



Parfümlü ojeler


kalem farlar

Dudak koruyucular

Aseton

kremler

Daha neler neler?

Siz benim bebeklerimsiniz:)))))

Benim Ezgi'ye hediyelerim ise sonraki postta :)))

8 yorum:

  1. oooh neler yokki...
    yeni cicilerin hayırlı olsun canım...
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle...

    benimde arkadaşım yurtdışında senede 2 kere gelir...
    her geldiğinde bana makyaz malzemeleri getirir...
    bunları görünce arkadaşım geldi aklıma...

    kocaman sevgiler tatlım...
    arkadaşın geldi diye bizi unutmayasın...
    öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük şeylerle mutlu oluyoruz ne güzel:)
      Tek tek saatlerce inceledik valla, hatta ojelerin hepsini tek tek tırnaklarıma sürdüm renklerini öğrenebilmek için..
      Define bulmuş gibi oluyorum.
      Ezgicim benim kardeşim bu arada, yani EGE'nin kardeşi, benim kızkardeşim olmadığı için Ve görümce sıfatı çok soğuk geldiği için o benim de kardeşim.
      Blogumu ve sizleri ihmal etmek yok...Burda olmayı çok seviyorum.
      Kocaman öpücükler!

      Sil
  2. kuzum güzel günlerde kullan hepsi birbirinden şahaneee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım...Çocuklar gibi şendim, şenlendim yani:))))
      Sevgiler

      Sil
  3. çok güzeller hediyeler çok hoşuma gitti.güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzelim:)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...