17 Haziran 2012 Pazar

Gratis'e ben de gittim!

Evet merakıma yenik düştüm, Watsons'a hiç ayak basmayıp bu kez doğruca Gratis'e gittim.Bir sürü de ışıltılı şey alıp ordan çıktım.
Bu çantayı hediye verdiler, yazın bu çantayı farlı şekillere büründürüp bir DIY yapıcam ben de...Plajda kullanırım ben bunu.

Burun bantları.Aslında Nivea'nınkileri kullanıyorum ama o kadar ucuzdu ki denemekten ne çıkar diye aldım.

Bakalım dişlerimizi bembeyaz yapacak mı?

Elseve'in şampuanları saçlarımı çok döküyor ama yazın özellikle deniz olunca maskeler kurtarıcım.Deneyeceğim!

Essence markasını bloglarda okuyunca merakımdan aldım.Hem çantaya atmalık, hiç olmadı yanımda taşırım.

Essence ürünlerini Eczacıbaşı getirtiyormuş.Ürün isimleri de çok ilginç.

Allığın nosu 20, Babydoll ismi.Gramajı küçük ama rengini çok beğendim!

Bu ojeler de Essence.Renkleri ışığa göre değişiyor, allengirli yani.Yeişil tonlarındakinin nosu 38 Choose me! ; mor tonlarındaki ise 43 Where is the party?

hemen tırnaklarımı boyayasım var.
bu da Pastel'in kokulu ojelerinden

kahve ve çikolata kokulusu


es son da vücut spreyi, buzdolabında bekliyor, soğuk soğuk ferahlatacak beni

6 yorum:

  1. her birine bayıldım ya ben de gitmek istiyorum hemeeeen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim valla her bir şey bağırıyordu " beni alll, beni alll" diye...Daha ne güzellikler vardı...Alamadım abartmamak için.
      öptüm, sevgiler!

      Sil
  2. benımde gratıse gıtmem lazım essencelerı cok merak ettım gorunce,kahvelı ojemı hemde cıkolatalı kesınlıkle gıtmem lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, gezilip görülmesi gereken yerlerden bence...Essenceleri övüyor herkes, bissürü birşeysi vardı...Fiyatlarına göre hiç de fane değiller, ojeler 1.95, allık 8.95ti sanırım.Denemek lazım hiç olmazsa:)))
      öptüm canımcım!

      Sil
  3. süper öneriler canım benim, burun bantlarını merak ediyorum.
    işe yararsa haber et :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ederim bebek, Nivea'nınkiler gözel, burundan çıkardıktan sonra görüyorsun resmen siyah noktacıkları.Ama bunları ilk kez kullanıcam, heber ederim hemencecik kuzum:)))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...