5 Haziran 2012 Salı

Kardeş yemekte

Geçenlerde Hasan geldi bize yemeğe, aslında öyle hazırlık falan da yapmadım gelecek diye, özel bir menü değil yani...Ne düştüyse sofraya yedik diyelimm.

salata
En sevdiğim salata zamanı, bol yeşillik, biber, salatalık ve domates....

Hardal otu
 Aslında zamanı değil de, ben birazını haşlayıp dondurucuya atmıştım.Ege'de çok yenen otlardan.Hardal otu - sanırım diğer hardalla alakası yok- Bu otu haşlıyorsunuz sonra da klasik limon-sarımsak ve zetin yağı sosunu üzerine döküyorsunuz.Ben çokkk severim.


Ocak kızartması ve kabak çiçeği dolması
 Ocak kızartması annemden.Lezzetini bilmeyenler varsa çok şey kaçırır.Odun ateşinde yapılan kızarma o kadar lezzetli ki ...Diğerlerinin yanında lafı bile olmaz.Çok yüksek ateşte kızardığından mıdır?Odunun kokusu sindiğinden midir?Çok yağda beklemediğinden midir?Bilemiyorum ama çok lezzetli, annem sağolsun.
Sarımsaklı yoğurt sosu bu güzellikleri örtmeden çektim fotoğrafları

çorbaaaaa
Çorbayı sarı mercimekten yaptım, son keşfim.Sarı mercimek, bir tane soğan, bir biber ve sarımsağı göz kararı su koyup düdüklüye attım.15 dakika kadar sonra altını kapattım ve blendırdan geçirdim.Tuzunu ve diğer baharatlarını ekleyip bir tatlı kaşığı kadar tereyeğı koyup bir taşım daha kaynattım.Çok lezzetli ve hafif bir çorba oldu, tam yaza uygun yaniii


8 yorum:

  1. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldin canım, ben de çok severim yeni bloglar keşfetmeyi, hemen sana geliyorum ziyarete, önemli olan paylaşmaktır, değil mi?
      sevgiler!

      Sil
  2. menü tam benlik. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretin için çok teşekkürler, hemen ışınlanıyorum sana canım!

      Sil
  3. ooooo yemekler harika görünüyor...
    ve karnımm çok aç :))
    eşimi bekliyorum :))
    açıııııım açııııııım :)))
    canım ya canım çok çekti ne yapsam acaba ...
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cancağızım benim, ne kadar zor katlanıyoruz açlığımıza değil mi?Benim eşim d egeç gelir eve, ben daha bu akşamın yemeğini yapmaya başlamadım bile, düşün artık, zaten o gelinceye kadar ben bir-iki atıştırma, bir-iki tuz kontrolu derken bayaa yiyorum sanırım:)))
      öpüyorum, sevgiler!

      Sil
  4. ellerine sağlık cnm,ne güzel şeyler yapmışsın böyle.Ocak kızartmasını ilk kez duydum,güzele benziyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım benim, ocak kızartmasını annemlere gidince fotoğraflarım, çok lezzetli oluyor inan!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...