19 Haziran 2012 Salı

Klimasız olmuyor!

Hatırlarsanız daha önce şu yazımda size klima konusunda yaşadığımız kararsızlığı yazmıştım.Klima almak istiyoruz da ne alalım diye de size sormuştum.

Aslında Mitsubishi, Sharp, Daikin, Toshiba hepsi iyi markalar, az yakıp güzel serinletiyorlar.Ama içlerinden birinde karar kılmak çok zordu.Gerçi bu işler genelde şans işi oluyor ama biz yine de genel kanıya ve bizim gönlümüzden geçen Mitsubishi'de karar kıldık.

Ha daha bitmedi tabi, bilenler bilir, iki Mitsubishi var; biri Mitsubishi Electic ki bunu KlimaPlus getiriyor; diğeri Mitsubishi Heavy Ind. onu da İklimSa getiriyor.
Gel de çık işin içinden deyip, bu kez iki Mitsubishi markasını karşılaştırmak gerekti, forumlarda da gezdim, ne öğrenebilirim diye, iki markayı da tek tek rakamlarıyla karşılaştırdım.
Sanırım bu şirket iki kardeşe aitmiş, sonradan ayrılınca iki farklı marka olarak devam etmişler yollarına.Electic klima üzerine yoğunlaşmış ve Japonya'da faaliyet gösteriyor.Diğer Mitsubishi ise her alanda faaliyet gösteriyor.Forumlardaki tartışmalarda biri o iyi diyor, biri diğeri.Rakamlar arasında da çok fark olmayınca biz İklimSa olması ve burdaki satıcıyı iyi tanıdığımız için Heavy'de karar kıldık.

Modeli : Mitsubishi Klima DXK12Z3S

Eşim kafaya birşey takmaya görsün, anında o işi halletmeden rahat etmez.Dün sabahtan okula gittim önce, eşim beni aradı klima aldık diye, eve gidip klimacıları beklemeye başladım.Kardeşim geldi sağolsun.Klima takılırken benimle kaldı.Sonra montajı yapacak servis geldi.İyi güzel hoş da,duvarı delerken balkonun gider su borusunu da deldiler.Ege'ye anlatınca durumu o da eve gelmek zorunda kaldı apar topar.


Servis gayet rahat, bir şey olmazmış.E bizim suçumuz ne?Bir şey olmaz diye başından savdı bizi sözde, neyse sonra elektrikçi geldi, slikonladı, alçıladı, birşeyler yaptı.Bizim içimizde bir kurt var hala ama bakalım.İnşallah sorun olmaz, yaşarmaz, nemlenme yapmaz.
Onun dışında serin serin ilk akşamımızı geçirdik klimamızla...Kendisini çok sevdik.Bir sürü iş de yapıyor serinletmek dışında, kullanma klavuzunu okumaya başladım da.


Ama bu sıcaklarda tek söyleyebileceğim:
Klima yüzyılın icadı!

8 yorum:

  1. aman bacım dikkat, iyi hoş da sakın çarpmasın. Klima çarpınca fena oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bacım yaaa, görmemişin kliması olmuş hesabıyla çalıştırmıyoruz, 25-26 derece en fazla, klima karşısına oturmak da yok tabi:))))

      Sil
  2. Güle güle kullanın klimanızı güle güle serinleyin:)kesnlikle güzel bir icat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim...Sıcaklar dayanılır gibi değil!
      sevgiler

      Sil
  3. canım benim klimanız hayırlı uğurlu olsun...
    iyi serinlemeler :))))
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, çok teşekkürler!

      Sil
  4. CANIM MARKASI ÇOK GÜZEL BEN 15 SENEDİR KULLANIYORUM.
    MAŞALLAH TIK DEMEDİ.
    GÜLE GÜLE KULLAN....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Şimdiye kadar memnun olmayan birini duymadım zaten...Umarım bizde de öyle olur:))
      sevgiler ve teşekkürler canım!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...