9 Haziran 2012 Cumartesi

Makarna salataları

Bir paket makarnadan önce domates soslu yapıp yedik.Tabi o fotograflanmadı.Ben hangi aklıma dayanarak tüm paketi pişirdim ki, diye düşünürken aklıma makarna salataları yapmak geldi.
Sulu yemeklerin yanına pilav falan yapmadan salata yaparak kalan haşlanmış makarnaları tükettik efenim.

İlk önce peynirli makarna salatası yaptık.Söyle bir bakınca evdeki tulum ve kaşar peynirleri haşlanmış makarnanın üzerine doğradım, domates, salatalık, marul, dereotu, maydanoz, mısır, taze nane koydum ben!Sonrasında biraz zeytinyağı gezdirdim tabiii.


Ertesi gün de ton balıklı makarna salatası yaptım.Yine yeşillikler, domates ve salatalık, yine mısır var tabii.Makarnaların ve bunların üzerine ton balığını da ekledim ve sonrası afiyetle mideye indirmek!


2 yorum:

  1. ellerine sağlık havalar ısınınca böyle hafif şeyler yemek gerçekten çok daha ii oluyor..
    TARİFİNİ BUGÜNÜN EN GÜZEL TARİFİ SEÇİYORUMMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim al benden de o kadar, yağlı, salçalı yemek yemektense böyle salatalar, yoğurtlu mezeler daha güzel yeniyor...
      Ben de sana kocaman sevgiler göndertiyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...