9 Haziran 2012 Cumartesi

Mezuniyet Gecesi

Çarşamba akşamı kep töreninin ardından perşembe akşamı da mezuniyet gecesi vardı 12. sınıfların.
Aslını söylemek gerekirse benim 12. sınıflara dersim yoktu bu yıl ama özellikle öğretmen arkadaşlarım gidiyor diye istedim gitmeyi.
Eşim de destekledi beni bu yönde, o istemeseydi gitmezdik ama.
Ama iyi ki de gitmişiz diyorum çünkü eğlendik.
Gece Kuşadasında Richmond Otelde yapıldı.Kırların üzerinde açık alanda, püfür pürfür  esen rüzgarda, güzel bir müzik eşliğinde yedik yemeklerimizi.
Hemen de belirteyim yemekler çok güzeldi, ordörv tabağı da tavuklar da çok lezzetli ve doyurucuydu.Tıka basa yedik, sonra da öğrencilerin neşelerine ortak olduk, oynadık, şarkı söyledik...
Biz, biz ikimiz:)))

Öğretmen arkadaşlarım, tek tek hepsini seviyorum bu arada!
İşte o lezzetler...biçimi,sunumu falan geçin lezzetleri çok iyiydi.
Güneş batarken...
Gençler coşarken



Oynamaya devam

Kurt falan bırakmadılar gençler, döktüler!




4 yorum:

  1. Sanki hiç bir yerde güneş Kuşadası'ndaki gibi güzel batmıyor.Her zaman mutlu olmanızı dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, galiba öyle:)))
      çok teşekkürler canım!

      Sil
  2. CANIM İYİSİN DEMİİİİİ:)
    ÇOK GÜZEL PAYLAŞIM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim canım, sağolasın..Bir tek sivrisineklerin saldırısına maruz kaldım, kaşım kaşım kaşınıyorum, deli gibi...
      O da olmasa çok iyi olacağım da:))))
      öpüyorum kocaman!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...