4 Haziran 2012 Pazartesi

ohhh la la mimi

Mim yanıtlamayı çokkkkk seviyorum Bricit güzel bir mimle beni de mimlemiş, eee bana düşen onu yanıtlamak...
Soru basit, mutluluğun tanımını yapıcaz, kendimizce, renkli menkli, resimli, fotoğraflı...
Hadi başlayalım o zaman..

Benim için mutluluk öncelikle kocamdır.Kesin ve net, hayatıma girdiğim andan itibaren başka bir mutluluk nedeni düşünemiyorum...Kendi başına bile benim mutlu olmam için en gerekli, tek gerekli eşimdir......
Ailem
ve tabi ki sağlık....
 Yemek yemek...

özellikle tatlılar....

en başta da çikolata ...

Kahve, her türlüsü...

Beşiktaş'ın her branştaki galibiyeti

Tatil, tatilde olmak, tatil yapmak, tatile gitmek vsss....

Temizlik, mis gibi temizlik kokusu, evdeki huzur...
Alışveriş, yeni şeylere sahip olmak....

Kilo vermek....Ya da insanların "Aa Özlem ne kadar zayıflamışsın" demesini duymak..

Alışveriş yaparken bana rast gelen, indirimler, promosyonlar, hediyeler....

EVet sanırım bir mimin daha sonuna geldik; şimdi işin raconuna uygun davranayım da bu mimi başkalarına da yollayayım.
Arkadaşlar, zorlama, baskı yok, darılma da yok; kim isterse, içinden gelirse kendince mutluluğun tarifini yapsın; ben de keyifle okuyayım...
Swotpisces..
Şirin Tarifler..
Cecilia..
Fulya( ayyluf )
Aslı ( huzursuz ruhum )
Gözde ( herşey Tadında )
Tombul Tarifler
Adaşım Özlem ( Umarım taşınma işlerini tez atlatırsın)
Benden Birşeyler
Senem (SS Desing Butik)
Pembe Fiyonk
Light Pink

Herkese sevgiler!

10 yorum:

  1. canım benim cevaplarına bayıldım...
    harikasın :)))
    bu arada beni de mimlediğin için çok ama çook teşekkür ederim...
    en kısa zamanda cevaplayacağım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek güzelim :))))kocaman öpüyorum
      merakla bekliyorum!

      Sil
  2. canım mimin için çok teşekkürler
    anca şimdi cevapladım
    hadi bakalım gel bekliyorum;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen okuyayım o zaman canım, sevgiler!

      Sil
  3. kuzum teşekür ederim yapacağım öptüm seni :)

    mutluluklarımızın çoğu aynı sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek hayatım:))))
      merakla bekliyorum, mutlu olmak isteyince bahane çok aslında, benziyoruz demek ki!
      sevgiler!

      Sil
  4. canım benim çok sevindirik oldum çok teşekkür ederim bu güzel mim için hemencecik yapacam çook eğlendim okurken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek güzelim, ben de çok eğlendim yazarken, özellikle resimleri ararken çok zaman harcadım, merakla bekliyorum canım.
      sevgiler!

      Sil
  5. neler severim bakalım bir düşüneyim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım, görev sana düşüyor, kolay gele!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...