2 Temmuz 2012 Pazartesi

Pastel kokulu Ojelerden

Pastelin kokulu ojelerinin reklamlarını görüp okumuşsunuzdur da.
Ben de eksik kalmadım tabi.Geçen Gratis alışverişinde en sevdiklerim olan kahve ve çikolatalı olanını sepete atmıştım.Artık sürmenin zamanı gelmişti.
Bir kere gramajı tam benim istediğim gibi.Ben hiç oje bitirmedim sanırım sürerek.Hep katılaştı kaldı, ya da bozuldu da attım.

O yüzden seviyorum küçük ojeleri.

Kolay sürülüyor zaten.Sürünce önce oje kokusu geliyor ama şöyle alttan alttan burnunuza güzel kokular da gelmeye başlıyor.Kuruduktan sonra da burnum tırnaklarımda bir süre gezdim.Kokusu harika.Hani Missbone diye bir şeker vardı ya, onun kahveli-karamelli şekerlerin kokusunu andırdı bana.
Kokusundan bu kadar bahsedip renginden de bahsetmek olmaz.Kahverengi doğal olarak ama ışıltılıları var içinde.Ben koyu renk ojeleri hep sevmişimdir zaten.






Acaba diğerlerinden de alsam mı?

4 yorum:

  1. ojesiz gezmeyen biri olarak hemen edineceğim, bu mis kokulu ojelerden... en çok da eşim memnun olacak bu durumdan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kokuyor ya, bir gün tırnaklarımı burnuma götürerek gezdim sanırım.
      Herkese de koklattım "ne güzel değil mi?" diye :)))
      sevgiler canım:)

      Sil
  2. rengini çok sevdim, denemek lazım. kahveci arkadaşım benim, mucx...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de, son günlerdeki favorim:)))
      Sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...