13 Haziran 2012 Çarşamba

Sinir katsayımın arttığı gün!

Evet bugün sinir katsayımın arttığı, katlandığı gündür.Halbuki ne güzel başladım.
Eşime güzel bir kahvaltı hazırladım, güle oynaya yolcu ettim.En iyi arkadaşım, kardeşim, canım, ciğerim N'ın doğum günü, onu kutladım.Herşey yolundaydı yani.
Ta kiiii!
Taki telefon çalana kadar.Ben genelde açmam bilmediğim numaraları, malum binbir dolandırıcılık durumu var.

Ama açtım.Avukatlık bürosundan arıyorlarmış.Şok!
Avea'dan ödenmemiş borcum varmış.Şok!
Ödemezsem icraya verilecekmişim.Şok!

Hissettiklerimi anlatmam imkansız...Tüm duyguları üstüste yaşadım sanırım.
Olayın aslı şu aslında.Ben seneler evvel kuzenime öğretmen hattı almıştım.O da bir süre kullanıp kapattırmıştı.Tabi kapatırken borcu yoktur denilerek.Aradan geçen 3-4 yıl sonunda nasıl bir borçsa bu aniden ortaya çıkmış ve avukata verilmişim.

İnsan ister istemez tedirgin oluyor.Kuzenim elbet öder, ondan çekinmiyorum, hatta ben de öderim çok büyük bir rakam değil tabi ki.Ama tedirgin olmamak, ya borcu kapatmazlarsa, yeniden uğraşmak zorunda kalırsam diye düşünmeden olmuyor...
Tüm kaslarım titredi resmen, saatlardir sinirden stresten ellerim titredi.

Sinir olacak o kadar çok şey var ki!
Bir kere agudik bugudik şeyler için mesaj gönderen, e-mail atan, zırt pırt arayan Avea neden avukata intikal etmeden borcunuz var diye aramaz, fatura göndermez ya da mesajla dahi bilgilendirmez...
Resmen soygun bu.Günümün zehir olduğuna mı yanayım?Yaşadığım strese mi?

Siz siz olun kapattırdığınız hatların borcu olup olmadığını tekrar soruşturun!
İnternetten baktığım kadarıyla binlerce insanın başına böyle bir olay gelmiş.Sadece Avea değil tabi, diğer operatörlerde de aynı olaylar yaşanmış.

Ben önce neye inanacağımı şaşırdım tabi, telefondan kendini avukatlık bürosundan diye tanıtan biri var ve bir yere para yatırmanızı istiyor.Hemen netten araştırdım öyle bir avukat var mı diye, varmış.Bankadaki tanıdık da böyle işlemleri yaptığını söyleyince gerçek olduğunu anladım.

Olay bu kadar garip işte, herhangi bir bilgilendirme olmadan icralık oluveriyorsunuz.Mutlaka borcunuz olup olmadığını aralıklarla soruşturun.

Kuzenim parayı ödedi.Şimdi de beni bir kaygıdır aldı, dosya kapandı mı kapanmadı mı?
Özlem'e rahat yok anlaşılan!

6 yorum:

  1. canım ya sıkma canını...
    bak kuzenin olayı halletmiş...
    içine sinmesi için 1 hafta sonra tekrar soruruşturursun...
    ne olmuş diye...
    işini eksik yapan insanlara bende sinir oluyorum...
    geçmiş olsun canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım yavrum kuzenimin de hiç suçu yok aslında, hem ben ona kızmıyorum da şu ana gelene kadar bu durumdan haber verilmemesine kızıyorum..
      sağol güzelim!

      Sil
  2. Bu hep başımıza geliyor. Arkadan takip ediyoruz artık sadece bunun için değil tüm faturalar için geçerli:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen öyle, ben de önceden kapattırdığım adsl, ev telefonu ne varsa yeniden kontrol etmeyi düşünüyorum.

      Sil
  3. benımde basıma gelmıstı seneler seneler oncesınde.hattımı kapattırmıstım ama sonradan borc cıkmıstı ödemiştim faızıyle telsımdı sanırım cunku cok gsm sebekesı değıstırdım o zamanlar.kağıt gelmıstı bıze evede şok olmustuk ama odeyınce hıc bı sorun yok yani endıselenme canım.
    sevgıler arkadasınada mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım...endişelendiğimle kaldım ama yetti bana bu zaten!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...