20 Haziran 2012 Çarşamba

Yalancıktan İskender

O kadar yalancıktan ki gerçeğiyle ilgisi alakası yok...Yaptığım yemeğe bir isim vermek gerekti diye öyle uydurma bir isim koydum.Hani içinde ekmek, döner ve yoğurt var da o yüzden yalancıktan dedim...
Muhteşem İskender kebapıyla uzaktan yakından ilgisi yok, İskender'den özür diliyorum.
Değiştirip farklılaştırıp siz de yapın ama ismi uyduruk ama lezzeti baya güzel oldu...
Marketten hazır tavuk döner alıyoruz

Tereyağlı salçalı sosu hazırlıyoruz

tabi yoğurdumuz da hazır.

pideyle de yapıcam ama bu kez tost ekmeklerini kızartttım, küp küp kestim.Tost ekmekleri kepekli bu arada!

kızarmış ekmeklerin üzerine yoğurdu döktüm

en sonunda dönerleri ve salçalı sosu ekleyip domatesle süsledim.
Değiştirmek ve farklılaştırmak size kalmış.Deneyin, en fazla 10-15 dakikanızı alıyor ve muhteşem oluyor!
Afiyet olsun!

14 yorum:

  1. ooofffff karnım çok aççç be yaaaaa, olsa da yesemmmmmmmmmmmmmmmm... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüh biz de yedik hepsini dün akşam, hay aksi:)))))

      Sil
  2. yalancı malancı hiç farketmez...
    yeterki iskender olsun......
    ooooh afiyet bal şeker olsun...
    benimde canım çekti..
    ama ben yoğurtsuz yiyom :))
    bende yapcam banane banane ......
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte ne yapsam ne yapsam diye düşünürken yapıverdim, inan çok da güzel oldu.
      Sen de yap tabii, senin sunumun daha da güzel olur inanıyorum, benimkisi biraz anlık oldu zaten:))))
      Kocaman kocaman öpüyorum, sevgiler!

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorlar valla ellerine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol güzelim, çok da pratik bir yemek...
      Kocaman öpüyorum!

      Sil
  4. Salçayı biraz daha sulandırırsak tam anlamıyla iskender olur aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aynen dedğin gibi...Gerçi en başta suluydu da kocam gelinceye kadar koyulaştı da koyulaştı...Bir dahakine ona dikkat edicem :)
      sevgiler!

      Sil
  5. Ellerine sağlık. Bu sıcakta mutfakta az zamanda yapılan yemek benim için en güzel yemek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, bol yoğurt da koyunca gayet güzel oldu canım:)))
      sevgiler!

      Sil
  6. blogunun yeni takipcisiyim :)

    sevgiler

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin hayatım!ben se hemen ziyaterine geliyorum:)))
      sevgiler!

      Sil
  7. okurkn yüzümde bi tebessüm belirdi kötü bi anım var canım bende öğrenciyken erkek arkdaşım ve kuzenime yapmıştım kiside ilk kaşıktan sonra bırakmıştı:)) ekmekleri yumuşasın diye ıslatmışım ben:)) düşün artık:)) ama seninki güzell gözüküyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım deneye yanıla öğreniyoruz işte.Hem ne güzel senin için her zaman gülümsetecek bir anın olmuş:))))
      son yazdıkların için de kocaman teşekkürler.
      öpüyorum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...