11 Haziran 2012 Pazartesi

yemeklerden

Akşama etli bezelye - salata var biz de.Bunların yanında pilav da var tabii.


Etleri önce biraz su ile düdüklüye koyup 15-20 dakika pişiriyorum.Daha sonra bezelyeleri koyup, üzerine küçük bir soğan ve iki domatesi doğrayıp biraz zeytinyağı gezdiriyorum.Gerekli tuz ve karabiber takviyesinden sonra tekrar 15 dakika kadar pişiriyorum.Tabi bu süreler tencerenize ve ya düdüklüye göre değişir.Ee mevsim bezelye mevsimi.

Salata olmazsa olmazımız.
gülen yüzlü pilav yaptım!

4 yorum:

  1. afiyet olsun canım tam mevsimiyken tüketmek lazım. eline sağlık çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya, gitti gidiyor zaten, teşekkürler güzel yorumun için:))
      sevgiler!

      Sil
  2. canım benim bu ne güzel bir menü...
    ellerine emeklerine sağlık...
    çıkar bakalım tatilin keyfini....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim, teşekkür ediyorum şahane yorumların ve dileklerin için, koskocaman öptüm!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...