21 Haziran 2012 Perşembe

Yeni babetler!

Sabahları beni okula eşim bırakıyor ama dönüş yolu bana yaya olmak düşüyor.Ben memnunum da bu durumdan, yürüyüş yapmış oluyorum en azından.Ama ayakkabı önemli bir sorunsal teşkil ediyor.Eskiden okulum evin dibindeydi resmen.Tüm topuklularımı rahatça giyordum ama şimdi giyemiyorum.
Beni ancak babetler paklıyor arkadaş.
Bu sezon bir buçuk babet eskittim bile.O yüzdendir ki yeni babetlere ihtiyacım var.Ben de bu ihtiyacı kazanca çevirdim tabiii.
Deichmann o açıdan çok ilginç bir mağaza.
Bazen harika şeyler buluyorsun, bazen de geze geze hiç bir şey bulamıyorsun.Ben senede bir tane zevkime göre güzel bir şey bulmuşumdur.Ama bıkmadan da girer gezerim.Ne olur ne olmaz diye...
Bu kez çiçek desenli biri siyah diğeri de pembe iki babetin numaraları olmayınca elim bu janjanlı babete gitti.
Aslında hiç huyum değildir böyle renkli şeyler giymek, özellikle ayakkabıda ama almış bulundum işte.Biraz da indirim var sanmıştım ben %50 ama yokmuş gerçi de.Neyse en azından çok rahat.Fiyatı 49.90 oluyor!



Yok yaaa, sevdim ben bunları...

12 yorum:

  1. güzelmiş kız, ben de ordan hiç bişey bulamam... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kızz, gezerim gezerim elim boş dönerim çoğunlukla ama bu kez öyle olmadı:)))
      Beğendiğine sevindim!

      Sil
  2. tatlım çok güzel, bence sen bi tane ayakkabı çantası yap, okulda şıkşıkırdım topuklularını, ev yolunda da sandalet babet giy :)
    Rengi filan harikaymış, birde janjanlı şeyler giymek huyum değildir demişsin, kız bu yaşlarda giymiycez de ne zaman giyicez allah aşkına ıııı olmadı bak takipteyim :)))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anam ne desen haklısın...Alışkanlık işte, özellikle ayakkabı ve çantada alışılmış siyah, beyaz, kahvenin dışında birşeyler almaya elim varmıyor ama sen de haklısın...Böyle giderse 70 yaşında parıltılı ışıltılı giyinen teyzelerden olucam, gençliğimde giyemedim diye.Kırmak lazım bu döngüyü...
      O dediğin iki ayakkabı teorisini arada yapıyorum.Ya da arkadaşımın eve bırakacağı günler topuklu giyiyorum..Ayakkabı torbasıyla gezmek eğer elinde laptop çantası, yazılı kağıtlar ve ekstra kitaplar varsa biraz yorucu bir fikir oluyor.Ama dediğim gibi onu arada yapmıyorum değil:))))
      Kocam kocam sevgiler ve öpücükler!

      Sil
  3. Çok güzeller canım rengarenk tam yazlık güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim tatlım beğenmene...Benim gözüme de ayrı güzel görünmeye başladılar!...
      Beğenilerinin beğenilmesi çok güzel yaaa!

      Sil
  4. canım yeni babetlerin hayırlı uğurlu olsun...
    rengi çok güzelmiş...
    maviiiş maviiiiiiş.....
    bende babet giymeyi çok severim...
    bide converse koleksiyonum var :))
    hemde renk renk...
    kıyafetime göre giyiyorum :))

    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım!oHHH ayağımızda eskisinler!
      Converseleri sevmemek olur mu hiç?Ben de çok beğenirim..Güzel günlerde giyelim!
      kocaman sevgiler!

      Sil
  5. güle güle giy canım.bende bakmmıştım bunlara nosu kalmamıştı.güzel seçim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaaaa, babet-daş olacaktık nerdeyse desene:))))
      Sağol güzelim yorumun için!
      sevgiler!

      Sil
  6. Zigzag desenleri herşeyde çok seviyorum babette çok güzelmiş:)

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de çok farklı ve renkli, yani tam yazlık:)))
      Teşekkür ederim güzel yorumun için:)))
      Hoşgeldin ben de hemen bloguna uğruyorum :))))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...