13 Haziran 2012 Çarşamba

Yoğurtlu kabak

Çok basit ama çok lezzetli...Ben kabak seviyorum diye değil, Ege bile yiyor yani o derece...
Hemencecik yapıp sofranıza güzel bir soğuk meze olarak koyuveriyorsunuz.
Bilenler zaten leziz leziz yapıp yiyordur, denemeyenler de denesin diye salık vereyim ben :)))))
Malzemelerimiz:
Kabak, soğan, sarımsak, zeytinyağı (dilediğiniz kadar)
Yeşillik ( taze nane, kekik, maydanoz, dereotu) ( dileğinize kalmış, istediğiniz kadar)
Azıcık mayonez ( ben koymuyorum ama yoğurtlu herşeye mayonez de yakışır yani)
Yoğurt ( bu da dilediğiniz kadar)

Not: Lütfen verdiğim ölçülere harfiyen gramı gramına uyunuz!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Sebzeleri soyup rendeliyoruz

önce suda öldürüyoruz

ben suyunu çektikten sonra yağ koyuyorum bu tür mezelere, yağ yanmamış oluyor.

sonra da yeşillikleri doğrayıp yoğurtluyorum.
Süslemesi size kalmış, kaşık kaşık yiyin gariiii!

8 yorum:

  1. Çok güzel bir tarifmiş, hemde kolay, banada böyle lazım :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden afiyet olsun öyleyse:)
      sevgiler!

      Sil
  2. ben çok seviyorum bu tarz salataları, havuç, kereviz, kabak hepsi çok lezzetli oluyor, hepsinin tarifi de aynı genelde, ellerine sağlık cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz yoğurtsuz geçmez zaten değil mi?
      Hepsi de ayrı güzel oluyor:)
      sevgiler!

      Sil
  3. hoşgeldin demek için uğradım. çok hoş bir sayfan var. ben de hemen izlemeye alıyorum.
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin, sefalar getirdin güzelim, sağol güzel yorumların için.
      sevgiler!

      Sil
  4. kabağın her türlüsünü severim çok iyi fikir mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın güzel oluyor ferah ferah, şimdiden afiyet olsun!
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...