3 Temmuz 2012 Salı

Ben FikriMühim'im!

FikriMühim'den haberi olanlar var mı, bilemiyorum.Ama ben de onlardanım.
Ağızdan ağıza pazarlama ve reklam yaptıkları iş.Üye oluyorsunuz ve sizden anketlerle, toplantılarla, deneme ürünleriyle o ürünü denemenizi ve beğeni ya da olumsuzlukları paylaşmanızı istiyorlar.Nerdeyse 2 senedir üyeyim ama bana ilk kez denemem için bir ürün geliyor.


Pazartesi kargocunu elindeki kocaman paketi görünce şaşırmam normaldi.Hemen heyecanla açtım paketi.Bir de ne göreyim?
Colgate diş hassasiyeti sorununa çare olabilecek yeni diş macunu ve ağız çalkalama suyunu denemem için bana göndermişler.
Paketin içi baya dolu; kupa, kahve, diş macunu, diş fırçası ...Tam tekmil!

İşin bir de şu yönü var ki, değinmem lazım.
Biz pazar günü Ada'dan gelirken Kipa'ya uğradık.Ben de Colgate'in yeni diş macununu gördüm.Yazın mecburen soğuk su içiyoruz.Sıcak çay, kahve de eksik değil soframızdan.Ben de alayım bari dedim Colgate'i.Belki dişlere aniden saplanan o acıdan ya da sızlamadan kurtulurum.
Benim aldığım ürün.

Ve pazartesi günü de kargom geldi.

Bizim evdeki Colgate stoku
Yani arkadaşlar para vererek, bilinçle, hiç bir baskı olmadan seçtiğim bir ürünü denemem lazım.Tarafsız olmak isterdim ama zaten almışım ben o diş macununu, değil mi?

Bardak ve kahve şirin ayrıntılar bence
Neyse iki gündür güzelce fırçalıyorum, gargarayla da çalkalıyoruz ağzımızın içini.
Gargara kullanımına da önem vermek lazım, fırça ağzımızın her yerine ulaşamayabiliyor çünkü.

Bu da toptan gösterim!
Biraz daha kullanayım, nihayi yazımı sonra yazarım!

10 yorum:

  1. ee ben de mi üye olayım yani... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ol tabi, anket yanıtlamak, yorum yapmak, fikrine değer verilmesi çok güzel şeyler:)))

      Sil
  2. buna deniliyor ki ne kadar temiz kaplisin arkadaşım :D :D
    Tavsiyelerini merakla bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya, tesadüf de diyebiliriz de:))

      Sil
  3. ben de uzun zamandır üyeyim, ama tek yolladıkları anket, hiç ürün göndermediler henüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim dedim ya, nerdeyse 2 senedir üyeyim ben de,bu ilk paket...
      Sanırım biraz beklemek gerekiyor sıranın gelmesi için :))

      Sil
  4. cnmmm, güzelmiş bu paket ama sana biraz hayal kırıklığı yaşatmış olabilir. çünkü insan daha başka şeyler bekliyor ne biliyim makyaj malzemesi olabilir, incik boncuk :)
    bunlarda fena sayılmaz 2 yılda gelmeside tam süpriz olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani aynısını aldığım diş macununu görünce baya şaşırdım ama FikriMühim biraz farklı bir uygulama.İçinde 10 tane fazladan deneme boyu macun var mesela, etrafımdakilere dağıtmam için.Konu komşu, akraba, eş-dost dağıtıyorum.Ürünü tanıtıyorum aynı zamanda.Beğenebilirsin de, hiç bir işe yaramadı da diyebilirsin.İlle de beğenmelisin durumu yok.
      Zaten yazımı da yazıyorum:)))
      Ama kargocuyu görmek çok eğlenceliymiş kapıda:)))

      Sil
  5. Güzel bişi ya :) bende bakıyim fikri mühüme :)
    acaba senle bende hediyeleşsek mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel, anket yanıtlıyorsun neler kullandığınla ilgili, ki ben çok severim anket yanıtlamayı...
      Hediyeleşmek çok güzel, ilerde yaparız ama bizim tatil başlıyor haftaya...Benim için zor olur sanırım bu arada kutu hazırlamak.Ama dönüşte neden olması, sevinirim :)))

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...