22 Temmuz 2012 Pazar

Bu imzayla ...

Bu imzayla ben, bir daha doğdum, bir daha ben oldum, senin oldum.
Bu imzayla sen sen oldun, benim oldun.
Bu imzayla biz birlik olduk, biz olduk; tek,ilk ve son olduk!

Hayatımızın en doğru, en anlamlı, en hayati, en geri dönüşümsüz, en pişmanlıksız, en eğlenceli, en müthiş, en güzel, en harika, en mutlu, en heyecanlı, en sonsuz, en bitimsiz imzasını attık...

İki ancak bizim imzamızda bir başlangıç olur.

Nice 2lere, nice 3lere, nice 10lara, 20lere sevgilim, sevgili eşim!


4 yorum:

  1. daha nıce mukemmel yıllar dılerım

    YanıtlaSil
  2. nice yıllara cnm, bizimde 3.senemiz olucak yakında :)

    YanıtlaSil
  3. Hepinize teker teker çok teşekkür ederim kızlar:)))
    Nicelerine!

    YanıtlaSil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...