13 Temmuz 2012 Cuma

Colgate Hassas Dişlere Profesyonel Çözüm

Ya iyi güzel hoş da dişmacunun ismi çok uzun ya, her defasında yazmak zor oluyor, bakalım yazının sonunu nasıl getirecez?
Neyse efendim, en baştan alalım.

Ben FikriMühim'im.
Geçen pazartesi "Colgate'in Sızlamasız Kahve Keyfi" kampanyasına dahil olduk.
Kargocular kapımı çaldı koca bir paketle, benim de görevim denemem ve beğenilerimi  ya da olumsuz düşüncelerimi göndermem ve etrafımdakilerle paylaşmak.
İşin bir de şu yönü var ki ben zaten pazar günü yaptığım alışverişte aynı diş macununu ve ağız çalkalama suyunu almıştım.
Yazni para verip seçtiğim bir ürünü değerlendirmem gerek.Nasıl önyargısız yaklaşırım, bakıcaz artık.
Hani deneme boy ürün gönderince firmalar, genelde beğenme gibi bir zorunluluk hissediliyor ya...

Ben zaten tercihimi yapıp Colgate almışım, ama yine de fikirlerimi paylaşmasam olmaz değil mi?
Malum diş önemli bir konu.Kaç tane de firma var.Reklamlar dönüp dönüp duruyor, hepsini de diş hekimleri öneriyor, işin içinden çıkılmıyor.
Ben her zaman kendim deneyerek alma taraftarıyımdır.Önce küçük boyunu alırım; tadı, köpürmesi, kokusu, ferahlığı hoşuma giderse kullanmaya devam ederim.
Colgate'in bu diş macunu - adı uzun olanı işte- sıcak ya da soğuk içtiğinizde dişinize saplanan sızıyı engelliyor.Hiç birşey fark etmeden hayatınıza, yemenize-içmenize devam ediyorsunuz.

Şimdi bir şey fark ettin mi diyorsanız?
Hİç bir şey fark etmedim.Dişlerimde hiç bir farklılık yok.Sanırım bu iyi bir şey, malum yazın bol bol dondurma, soğuk içecek içiyoruz.Eskiden ilk içişte sızlardı dişlerim bazen.Ama şimdi hiç bir şey hissetmiyorum.
Ben kahve içmeyi de çok severim, sıcak şeyler içtiğimde de sızı mızı yok.

Bu dertlerden muzdarip olan varsa önce doğru diş doktoruna...
Benim gibi kaçanlardansanız Colgate'e bir şans verin.Gidin küçük boy, denemelik alın ve deneyin.Diş macununuzu değiştirip değiştirmemek size kalmış tabi:)))Ama ben oldukça beğendim bu diş macununu.

Fikri Mühim Özlem'den sevgiler!

Selamımı verir, yorumlarımı sunarım efenimmmmmmmmmmmmmm!

2 yorum:

  1. canım benim bende signal white now kullanıyorum...
    parlatıcı özelliği var...
    çok memnunum...

    sevgiler ttalım....
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farklı sorunlara farklı diş macunu :))))
      Sana da güzel tatller cANIM!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...