11 Temmuz 2012 Çarşamba

Esse gezmesi

Esse mağazasını severim.Fiyatları genelde pahalıdır ama %50 indirim olduğu zamanları kaçırmak istemem.Geçen gezmemizde de radarıma bir keç parça girdi zaten.
Evdeki teflonları atıyorum teker teker, özellikle genellikle kahvaltılarda kullandığım sahanları ve tavaları.Yerlerini çelik ve seramiklerle doldurmayı planlıyorum.Zaten iki senedir kullanıyorum kara kaplıları, çizildiler doğal olarak.İçim elvermiyor onları kullanmayı.

İşte bu yüzden kaptım seramik sahanı...45 tl.



Bir de bu havası alınan saklama kaplarını aldım, elimde bir kaç tane daha var ama en kullanışlıları bunlar galiba.Çok sevdim şimdiden.Maydanoz ve dereotunu koymuştum, çok sa memnun kaldım, saramadılar bozulmadılar hemen.Onlar 30tl, 3 boy olmak üzere!

10 yorum:

  1. aman da aman ne almış gene kızımız. güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol hayatım, teşekkürler!

      Sil
  2. bende ne zaman avm ye gitsem mutlaka esse mağazasına girerim...
    ürünlere bakarım, aşık olduklarımın yanına giderim, severim okşarım
    sonrada bi bakmışım kasadayım :)))
    evet % 50 indirimli halini bende seviyorum...
    geçenlerde schfer ın kırmızı termosunu 19.90 tl aldım...
    çok uygundu...
    bide kot mutfak önlüğü var onda da gözüm kaldı ama biraz pahalı...
    45 tl....
    belki bi dahakine :(((

    senin cicileride uyguna almışsın canım...
    gülegüle kullan...
    sen bu tavaları kullan bakalım nasıl...
    sonra bizde alırız :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gurmecim ben de aynen dediğin gibiyim.Döner döner dururum reyonların arasında.Ivır zıvır ne varsa incelerim.Belki bir ganimet bulurum edasıyla.Sen de güle güle kullan o zaman termosunu,önlüğe de en kısa zamanda kavuşursun diyeyim.
      Saklama kaplarımı çok severek kullanıyorum.Özellikle peynir ve yeşillikler baya uzun süre dayanıyor.Test ettim onayladım.Sahanım da süper, hızlı ısınıyor, sıcaklığını da koruyor.tahta kaşık ya da silikon kullanıyorum içim de çok rahat:)))
      kocaman sevgiler!

      Sil
  3. GÜLE GÜLE KULLAN ŞEKER, BU SERAMİKLER BAYAĞI BİR MODA OLDU... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he yavrum ya, öyle!ama beyaz beyaz göze de hoş görünüyorlar itiraf etmek gerekirse!

      Sil
  4. gulegule kullan tatlım harıkalar:)

    YanıtlaSil
  5. Canım güzel yorumların için çok teşekkürler ederim ve her zaman beklerim :) Ben de takipteyim!
    Esseyi ben de çok seviyorum, sürekli %50 indirimde olan nadir yerlerden :)) Güle güle kullan, miss gibi yemekler pişir. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne deemk hayatım, ben de severek takip ediyorum.
      Sanırım mutfak alışverişini seviyoruz ondan Esse'ye bayılıyoruz sanırım:)))
      sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...