5 Temmuz 2012 Perşembe

Günün Yemeği

Kocama ödül yemeği...Yok ödül falan değil ama eeeeen sevdiği yemeği de arada yapmak lazım...
Ne mi? Köfteeeeeeeeeee!
E köfte baştacımızdır, sevdiceğimizdir, bi tanemizdir....
Tabi herkesin kendine göre köfte yoğurma malzemesi vardır.Benimki şöyle:
300 gr. kadar kıyma, 1 yumurta, 1 soğan rendesi, 1 dilim kuru ekmek, tuz, karabiber, kimyon, maydanoz

Bu malzemeleri yoğurup yarım saat kadar dinlendiriyorum.
Sonra şekil veriyorum.


Bu kez Actifryda kızarttım köfteleri, ortadaki döndürme aparatını çıkardım va 20 dakika civarında kızarttı köfteleri.

Sonra domates ve biberleri borcama koydum.Eşim geldikten sonra da fırına koydum böylece köfteleri hem ılık tuttum hem de domatesler yumuşadı.



Yanında da yoğurtlu makarna salatası vardı.






6 yorum:

  1. ohh ohhh missss, ben de hünkar beğendi yapıyom akşama, bakalım nasıl olcek... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin canım benim:))
      eminim güzel olacaktır.Bizim evde patlıcan pek sevilen bir sebze değil, eş durumundan, o sebeple ya annemlerde yiyorum ya da annemler gelince,ben de yapıcam ama bir ara:)))
      Özlem beğendi ama!

      Sil
  2. gözüm gönlüm açıldı valla...
    bende köfteyi çok severim...
    taaaa çocukluğumdan beri :)))
    her gün yesem bıkmam, bi de döneri hergün yesem bıkmam :))
    iyice homini gırtlağım yaaaa :))
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavrum herhalde köfteyi sevmeyen yoktur:)))
      ben de bayılırım.ama sen baya hayranısın bakıyorum:)))
      çok teşekkürler, kocaman sevgiler!

      Sil
  3. çok güzel gözüküyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzelim, sağolsın :)

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...