9 Temmuz 2012 Pazartesi

kısa kısa

Tatil modundayız ya, uzun uzun yazmak zor geliyor galiba biraz.Ben pek konuşmaktan ya da yazmaktan da sıkılmam ama, sıcak ve tatil rehaveti beni de vurdu sanırım.Şöyle kısa kısa üzerinden geçeyim istedim.Hem klasörde boş boş duran tek fotoğrafları da değerlendirmiş olurum.Yukarıdaki resim okulun son günlerinden kalma mesela:))

Barış çiçeği büyüyor, hatta annemler yazlığa götürüp saksısını değştirmişler, daha da büyümüş serpilmiş:))Bu bir ay öncesine ait sanırım.

 
Bu çöpe giden tavalarım.Kara kaplılara savaş açtım.Çizik az ya da çok demedim.Attım ve yapışmazları.artık seramiklerimle daha mutluyuz.

Milföy çok yağlı bir hamur, farkındayım.Ama hızlı ve pratik.Ani can çekmelerinde ya da misafir bastırmalarında hayat kurtarıyor resmen.Bu kez içinde bildiğin çikolata var, sütlü çikolatayı böldüm böldüm, koydum.Çok güzel oldu.

Annemin gönderdiği ikinci parti vişnenin birazını kışlık için dondurucuya attım.Kış hazırlıklarına da başladım yavaş yavaş.

Emektar telefon kılıfımla vedalaştım.Kapli desenleriyle, pudra rengiyle severek kullanmıştım yıllar yılı ama artık yandaki kırmızı kaba geçtim.

14 yorum:

  1. Günaydın Özlem 'cim. gelir gelmez seni tıkladım. foton güzel ama yüzünü de görsek :) bu çiçek çok şirin. yeni tavaların hayırlı olsun :) artık bi vişne reçeli yaparsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın güzelim sana da:))))
      tamamen kendimi göstertmemek benim seçimim.Böyle daha rahatım sanırım.Ama ilerde bakarız...
      teşekkür ederim güzel yorumların için de.
      Vişneler bizde pek reçel olarak tüketilmiyor, bitmez çünkü, yenmez.
      Aramız yok reçelle.Birazını dolaba attım, suyunu çıkarırız diye.Birazını da şekerle kaynatıp blendırdan geçirdim, tatlılarda,cheesecakelerde falan kullanırım, diye:)))
      sevgilrer!

      Sil
  2. seramik tava daha doğru dimi özlem :)bu konu ilgi alanımda da ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, seramik çok daha sağlıklı,çeliğin üzerine seramik kaplama yapıyorlar, teflon dahi olsa içerinde ne olduğunu bilmiyorsun.Üstelik ne olursa olsun çiziliyor, ne varsa yemeğin içine sonra.
      Ben evlenirken seramikler yoktu, o yüzden aldım, sadece tavalar değil bir de tencere setim var.Boşuna almışım aslına.Keşke sadece çelik tencere seti alıp, yapışmaz olarak pilav tenceresi alsaymışım.Şimdi yavaş yavaş hepsini semariklerle değiştirmeyi düşünüyorum.
      Çok güzel de pişiriyor,kızartıyor.Çizilme derdi yok, sağlıklı da.Daha ne olsun?
      Sen çeyiz alışverişine çıkarken aklında olsun.İyi araştır.Çelik tencereler muhteşem zaten.Onu mutlaka al,ama kara kaplıları iyi düşün.

      Sil
  3. Güle güle kullan seramik tavaları.Bende seramiklerden almak istiyordum ama bir arkadaşım bulaşık makinasında çok çabuk çiziliyor dedi biraz şüpheye düştüm.Milföyün içine çikolata ne güzel bir fikir.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzelim, ben Esse'den aldım seramikleri, üzerinde uyarısı var, daha uzun süreli kullanım için elde yıkayınız diye...
      Benim çin sorun olmuyor ama, elde yıkayıveriyorum, sonuçta bir tava diye.tüm set semarik olursa tabi hepsi elde yıkanmaz.
      Milföyü ama deneyin, muhteşem lezzetli bir şey:))

      Sil
  4. slm cnm, bu post için bir yorum attı ama.
    çok güzel bi etkinlik var madam dö gonç un bardaklaşma etkinliği:
    http://madamdogonc.blogspot.com/2012/07/2-bardaklasma-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma'cım evet eğlenceli bir şeye benziyor, sen katıldın sanırım.Ama dedim ya kargo işleri için çok uygun değilim, ordayım, burdayım. O yüzden bana uymaz, ama sen katıldıysan ilgiyle okur, merakla ne gelmiş, ne gitmiş bakarım:)))
      sevgiler!

      Sil
    2. hımm anladım cnm, ben katıldım :) bakıcaz artık nasıl bi etkinlikmiş, öpüldün :*

      Sil
    3. Bakalım, yazarsın sen de, biz de görmüş oluruz:)))

      Sil
  5. bizde kış hazırlıklarına başladık gibi bu arada, vişne de pek güzel olur hani. yeni kılıf da hayırlı olsun şekerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:))))Size de kolay gelsin!

      Sil
  6. seramik tavalarını gülegüle kullan tatlım...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim:)))
      İnşallah!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...