10 Temmuz 2012 Salı

Kıymalı taze fasulye

Annecim yine dalından koparmış göndermiş taze fasulyeleri...
Ne pişirsem diye düşünürken bana masum masum baktılar, beni seç dediler.


Tamam dedim ben de, kırmadım gönüllerini.

Bizim evde sebzeler etsiz pişemiyor, eş durumunda.O sebeple bir avuç kıyma da fasulyelerime eşlik etti.

Lazım gerekenler:
200 gr taze fasulye, 1 domates, 1 soğan, 100 gr kıyma, z.yağı, su,tuz,karabiber

Önce düdüklüye kıymayı koyup biraz suyla öldürdüm, sonra soğanı doğrayıp yağla kavurdum.Hemen üzerine fasulyeleri ve domatesi koyup, uygun miktarda su, tuz ve karabiber ekleyip kapağını kapattım.

10-15 dakika içinde yemeğimiz hazır afiyet olmaya.



6 yorum:

  1. ne pişirmiş benim hamarat arkadaşım, eline sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  2. çok ama çoook severim....
    fasulye candır...
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle di mi ya?Kokusu bile yeter pişerken...Yemeden duramaz insan!
      Kocaman sevgiler!

      Sil
  3. ayyy ben hiç kıymalı yiyememmmmmmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yemezdim de eşim sek taze fasulye yemiyor.Bu şekilde orta yolu bulduk diyelim!
      Ya etli ya kıymalı!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...