6 Temmuz 2012 Cuma

Mangooooooooo!

Allah hiç bir alışverişseveri  Mango Outletsiz bırakmasın!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Çok net söylüyorum bunu...
Uzun yıllar Bursa'dayken yanii, Zafer Plaza'daki Mango Outlet benim canımdı, ciğerimdi...
Her gittiğimde 3-5-10 liralara pazar fiyatına resmen ne ciciler bulmuştum.Hazine arar gibi saatlerce dolanmak, o kargaşanın içinden hoş parçalar bulmak...Deşarj olurdum, rahatlardım resmen...
Buraya geldiğimden beri bir fırsat olmadı gitti Mango turu yapmak için.Gittiğimde de indirim mindirim yoktu, elime alıp alıp bırakmıştım...
Ohhh be en sonunda dilediğimce gezebildim, parçaları elime aldım aldım attım...
Mango sen bizim herşeyimizsin!

Torbamı doldurdum!

Elbise biraz Gaffur pijaması kıvamında ama sevdim ben onu yaaa!15.90

Beyaz ince hırka, sonbahara yatırım.12.90

Eflatun ince hırka da yatırım, 14.90

Bu hırkacım da yatırım, diğerlerinden daha kalın ama.Ne yapayım elbise üzerine hırkayı çok seviyorum.19.90

15 yorum:

  1. slm Özlem, güle güle giy yeni cicilerini blogunda pek güzel, benim bloguma da beklerim izlersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma'cım hoşgeldin, teşşekkür ederim, senin inceliğin, hemen sana da uğruyorum:)))Memnuniyetle!
      sevgiler!

      Sil
    2. tşk ederim, hoşbulduk :)

      Sil
  2. canım ya mangoda indirim varsa bende hemen koşmalıyım...
    ucundan da olsa birşeyler yakalamalıyım...
    özellikle benimde şu ince hırkalara ihtiyacım var :)))
    hepsi birbiirnden güzel canım en güzel günlerde kullanman dileğiyle...
    bence elbisen de gayet tatlı...
    yaz günlerinde çok rahat giyilir...
    oooh altınada bir tane sandaler :))
    kocaman öptüm...
    güüzel haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım ben geçen haftasonlarından birinde uğramıştım.Hırkalarda çok güzel indiirmler vardı, 3 tane aldım ama kendimi tutmasam kat be kat fazlasını alırdım.bence yakınlarda bir Mango varsa uğra, kendi gözlerinle gör:))))
      Yorumların için de çok ama çok teşekkürler:)))
      iyi dinlenmeler, güzel gezmeler:)))

      Sil
  3. yaaa bak işte bizim burda mango yok şeker yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaaaaa ayıp işte, gidilesi uğranılası yerlerden.Keşke olsaymış!

      Sil
  4. özlemmm o beyaz hırkayla bir post hazırlarmısın lütfen çok beğendim ben onu;)))
    güle güle giy tatlım elbisede gerçekten çok şirin tiril tiril giy giy çık..
    öpüyorum tatlım yarın kpss var dualarını bekliorum öğretmenim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım mutlaka kullanıcam, ama okulların başlamasına sarkabilir.Ben de çok beğenmiştim.
      Sana mesaj atacaktım ama nete yoktu, umarım iyi geçmiştir, umarım isteklerine kavuşursun güzelim.
      Sevgiler ve başarılar!

      Sil
  5. ayy bende hırka canavarıyım yaa
    çok hoş parçalar iyi yapmışsın hep yaz olacak değil ya :)

    güle güle giy

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İzlemcim, evet ya, biraz da sonbahara yatırım yapmak lazım:)))
      sevgiler ve teşekkürler!

      Sil
  6. hırkalarına bayıldım güle güle kullan :)
    ben ne yazık ki indirimleri yakalayamayanlardanım gittiğimde hiçbişey kalmamş oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, evet indiirm iş biraz da şans işi, bazen hangisini alacağını bilemiyorsun, bazen de almaya değecek hiç birşey bulamıyorsun!
      sevgiler canım!

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel ve ucuz:)) bir şey ucuz olunca daha da güzelleşiyor di mı:)) bizim burda mango yok ama istanbulda viaporta çok sık giderim ve çok uygun gercekten de. 20 lira civarı bir penye elbise almıştım onu pulu işlemeli, kaç düğün kaç nisan yaptık beraber hatırlamıyorum:)) zayifken giydim, hamileyken giydim, dogum kilolarimla giydim, giydim de giydim yani.
    En iyisi ben bu elbiseme olan askımı bir post yapiyim bloğuma:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi, 200 lira verip aldığına değil de 20lira verip aldığına daha da bağlanıyorsun.Mango için ben de taaa İzmir'e gitmeliyim.Bursa'dayken her hafta uğrardım sırf gözgezdirmek için.Bazen öyle bir parça buluyorsun ki, giy de giy.Üzerinde eskiyor resmen, askıda değil.
      Ben de merak ettim o elbiseyi şimdi, bekliyorum yazmanı:))))
      Sevgiler ve hoş geldin!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...