12 Temmuz 2012 Perşembe

Patates Kızartması Salatası

Aslında bu fikri bir yerde gördüğümü hatırlıyorum yani bir blogda ama nerede not almamışım.Neyse kendi kafama göre uydurup yeniden yorumladım diyelim o zaman.

Yine bir kısım patatesi Actifry'da kızartıyoruz. (Yine yaşasın Actifry'ımızzzz)

Sonra buzdolabında salata malzemesi ne varsa alıyoruz, doğruyoruz.

Ben domates, salatalık, soğan, maydanoz, dereotu,taze kekik ve biber koydum.

Üzerine birazcık yağ gezdirip sofraya getirdim.Biraz da limon sıktım ha unutmadan söyleyeyim.



12 yorum:

  1. Aaa iyi fikir hem hafifletir tadini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynen dediğin gibi, gayet hafif oldu, bir de yoğurtlusunu deniycem:)))
      sevgiler!

      Sil
  2. bu havada her salataya varım,helede içinde patates kızartması varsa süper,eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya, yazın insan yemek bile aramıyor varsa yoksa salata:)))

      Sil
  3. eminim harika olmuştur...
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım, patates severler için dehşet lezzetli bir şey:)))

      Sil
  4. değişik bir tarif olmuş cnm, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  5. İlginç bir fikir olmuş, çok beğendim :) Denemek lazım aslında belki kalan kızartmaları değerlendirmek için de olabilir ;) Ellerine sağlık Özlemcim,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Simgecim, kalan kızartmalar konusunda haklısın bak, öyle de değerlendirilebilir?
      sevgiler

      Sil
  6. ayyyy ağzım sulandı yaaaaaa... pek leziz duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısss valla tadı da güzel:)))dene bak!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...