13 Ağustos 2012 Pazartesi

15 Yıl sonrasıııııı! (mim)

Haftasonu annemlerde olunca döner dönmez bloglara daldım.Okunacak ne çok şey birikmiş.
Tabi bu sırada yeni bir mim gördüm, 15 yıl sonrası, herkes ne tatlı, ne eğlenceli şeyler yazmış öyle...
En eğlencelilerden biri de Bricit'inki, o alternatifli yazmış hatta.Mimin sonunda da beni ekleyivermiş.Olaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaa dedim ve işte benim 15 yıl sonram:)))

45 yaşındayım, hala okula gidip ergenlerle boğuşuyorum.Zira bizim emeklilik 60 mı 62 mi ne.Daha emekliliğe çok var, Özlem öğretmene okullun yolları taştan hala...Hala rapordu, plandı, sınavdı, belirli gün ve haftaydı, törendi, kutlamaydı vs. uğraşıyorum demek ki.20 küsur senelik öğretmen olunca bazı şeyleri de otomatiğe bağlarım herhalde...

İnşallah ailemiz de genişlemiştir bu süre içersinde.Çoluk çocuğa karışmış oluruz..Klasik öğretmen anne olmak istemem ama.Hani mesai süresince öğrencilere tahammül ede ede evde kendi çocuğuna sabrı kalmayan türlerden olmak istemem yani.Güleyim, eğleneyim, şakalaşayım, arkadaşlarına karışayım, ödevlerine yardım edeyim; babamız eve geç geldiğinden çocukları o gelene kadar oyalayayım falan.
Alışveriş, yeme-içme, yeni tarifler, misafirler... Ev mesaim de aynı devam eder.Sıcaklardan yakınırız, annemler her hafta gitmemize rağmen hiç arayıp sormuyorsunuz diye takılırlar, Ege çok çalıştığından şikayet eder, çamaşır-bulaşık-ütü üçgenini kolaylaştırıcı icatlar yapılmazsa yine ellerimden öper...

Bunları yazınca çok tekdüze geldi 15 yıl sonram ama olaya bir de diğer tarafından bakmak lazım, sevdiğim adam hala yanı başımda, sağlık sorunumuz yok ki tek derdimiz her gün işe gitmek, gidebilmek, ailelerimiz, sevdiklerimiz hala yanımızda, sağlıklı çocuklarımız var, mutluyuz.Daha ne olsun?

15 yıl sonrasında gerçekten mutlu, sağlıklı ve aynen böyle olmak dışında bir düşünmek yok sanırım:))))

4 yorum:

  1. bi değişiklik yok gibi...
    çalışmaya son gaz devam :))
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım belki de beim mutluluğum bu olacak:)))
      öptüm!

      Sil
  2. ınsallah 15 yıl sonrasındada hep cok mutlu olursunuz:) belkı erken emeklılık sıstemı gelır tekrardan yaa olamaz mı:)) ama calısmakta cok guzel o ayrı konuda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, erken emeklilik olmazsa zaten pek keyfini süremeyiz de:))))
      Dediğin gibi sağlıklı olup çalışmak gibisi de yok o ayrı konu:)))
      Sevgiler!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...