24 Ağustos 2012 Cuma

64.Extremely Loud and Incredible Close



Bugüne kadar izlediğim en güzel filmlerdendi desem çok mu abartırım, bilemiyorum.Dün akşam Ege'nin ısrarıyla filmin başına oturduk.Baya uzun bir film, 2 saatin üzerinde.Iıık mıııık etsemde başlamıştık artık.Ama iyi ki de izlemişiz.Muhteşemdi.
Resimde gördüğünüz 9 yaşındaki oğlan çocuğu o kadar iyi oynuyor ki, mahvoldum ben filmi izlerken.
Film bir cenaze sahnesiyle açılıyor, Oscar'ın babası ölmüş, 11 Eylül saldırılarında.Öyle güzel bir ailenin böyle saçma bir olayla dağılmasına içiniz burkuluyor.
Baba-oğul arasındaki şahane iletişime de hayran olmamak elde değil.Zaten bir sürü takıntısı olan Oscar'a bu kayıp fazla geliyor dolayısıyla.Bir yıl sonra babasının eşyalarını karıştırırken bir anahtar buluyor.Bu anahtarın nereyi açacağını bulmaya çalışıyor.Tek ipucu kağıdın üzerinde yazan "Black" yazısı.Soyisimleri "Black" olan herkesle görüşmeye başlıyor.Hayata yeniden bağlanıyor bir anlamda...
Sımsıcak bir insan filmi, duygularınızı tam hedeften vuruyor.11 Eylül'ü anlatan nice film izledim ama böyle etkileyicisini görmedim.Hiç bir şey söylemiyor nerdeyse bu konu hakkında ama öyle derinden etkiledi ki beni...
Burnumun direği sızlaya sızlaya, salya sümük, içimi çeke çeke izledim.
İyi senaryo, yavaş ilerleyen ama sıkmayan olaylar, ağlatan ama yer yer gülümseten duygusal sahneler ve çok iyi oyunculuk...( Tom Hanks, Thomas Horn(Bu çocuk muhteşem oynamış bu rolde), Sandra Bullock )
İzlemediyseniz izleyin.Kaçırmayın.


Resim alıntıdır.

4 yorum:

  1. Daha evvel bayağı olumlu şeyler duymuştum bu Film hakkında.

    Şimdi sende böyle deyince bakasım geldi, hatta bakacağımda bugün inşAllah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de hatırlıyorum, ödüllü bir film.
      Ben çok beğendim, izleyince senin de yorumlarını beklitorum adaşım:))))
      sevgiler!

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yaz kenara, bulunca kaçırma kuzum!

      Sil

Fikr-i şahaneniz için çok müteşekkirim efeniim:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...